Онлайн-події

АІ В МАРКЕТИНГУ: ШИРОКІ МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ ВЗАЄМОДІЇ З КЛІЄНТОМ
Детальніше
AI & ML — ДРАЙВЕР РОЗВИТКУ КЛІЄНТСЬКОГО СЕРВІСУ
Детальніше
AI: ЯК ПОБУДУВАТИ РЕКОМЕНДАЦІЙНУ СИСТЕМУ В CREATIO
Детальніше
4 КРОКИ ДЛЯ ЗАПУСКУ ЕФЕКТИВНОЇ ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ
Детальніше
СЕРВІСНІ ЧАТ-БОТИ — ПЕРЕДОВИЙ ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЗАДОВОЛЕНОСТІ КЛІЄНТІВ І ПЕРСОНАЛУ
Незабаром в ефірі
ПРОГРАМА ЛОЯЛЬНОСТІ: ВІД ТЕОРІЇ ДО ПРАКТИКИ
Детальніше
LOW-CODE ТЕХНОЛОГІЇ: ВІД ДИЗАЙНЕРА ІНТЕРФЕЙСІВ ДО СПІЛЬНОЇ РОБОТИ НАД ПРОЕКТАМИ
Детальніше
BPM ТА LOW-CODE ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ДРАЙВЕРИ ПРИСКОРЕННЯ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ
Детальніше
FMCG MANAGEMENT 2.0: ПОВНИЙ КОНТРОЛЬ НАД УПРАВЛІННЯМ БІЗНЕС-ПРОЦЕСАМИ
Детальніше
LOW-CODE ІНТЕГРАЦІЇ В CREATIO
Детальніше
ВИРОБНИЦТВО VS ДИСТРИБУЦІЯ: ПРОФЕСІЙНИЙ ПОГЛЯД НА ЗМІНИ РИНКУ FMCG
Детальніше
ОМНІКАНАЛЬНІСТЬ В B2B І B2C: ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ ЕФЕКТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ З КЛІЄНТАМИ ЧЕРЕЗ VIBER/SMS
Детальніше