-
Продукти
Low-code платформа
-
Studio Creatio
Інтелектуальна low-code платформа
для управління бізнес-процесами -
Portal Creatio
Портал для взаємодії з клієнтами та партнерами
на єдиній low-code платформі -
Бізнес-застосунки
Готові доповнення та темплейти
для розширення функціональності платформи
CRM-рішення-
Marketing Creatio
Мультиканальна платформа для управління
маркетинговими кампаніями -
Sales Creatio
Продукт для прискорення повного циклу
продажів: від ліда до повторних замовлень -
Service Creatio
Комплексне рішення для управління
внутрішнім і зовнішнім сервісом
Creatio названа лідером у рейтингу рішень для управління продажамиМагічному Квадранті Gartner, 2020Дізнатися більше -
Studio Creatio
-
Галузі
Рішення для галузей
- Експертиза
-
Сервіси
Підтримка
-
Технічна підтримка
Отримайте експертну допомогу
та консультації фахівців з платформи -
Customer Success Management
Швидше запускайте систему
в роботу з виділеним менеджером CSM -
Послуги з впровадження Creatio
Звертайтеся до експертів для реалізації
комплексних проєктів впровадження
Ресурси-
Клієнтський портал
Взаємодійте з підтримкою
та використовуйте велику базу знань -
Документація
Знайомтеся з можливостями
платформи у детальній документації -
Community
Спілкуйтесь та діліться досвідом
з іншими користувачами Creatio
Академія-
Тренінги
Вивчайте систему за допомогою тренінгів,
практикумів і онлайн-курсів -
Сертифікація
Підтвердіть свою експертизу
у платформі Creatio -
Університетська програма
Посильте свій курс вивченням
low-code технологій
-
Технічна підтримка
- Клієнти
-
Партнери
Партнерська екосистема Creatio
-
Переваги партнерства
Отримуйте високий дохід завдяки маржі
до 50% і гнучким варіантам партнерства -
Стати партнером
Розвивайте свій бізнес разом із лідером
на ринку low-code, BPM і CRM
-
Каталог партнерів
Глобальна мережа 750+ партнерських
організацій по всьому світу -
Послуги партнерів
IT, консалтингові та інші професійні
послуги партнерів Terrasoft
-
Партнерський портал
Використовуйте єдиний канал комунікацій
із вендором з усіх питань співробітництва -
Creatio Marketplace
Онлайн-майданчик для просування
партнерських рішень на платформі Creatio
-
Переваги партнерства
-
Компанія
Компанія
-
Про компанію
Ключові факти та цифри
для знайомства з Terrasoft -
Наша місія
У що ми віримо та яке
майбутнє будуємо -
Контакти
Географія офісів та контактні
дані для зв’язку
Події-
Новини
Про розвиток продуктів, досягнення
клієнтів і партнерів та багато іншого -
Онлайн-події
Онлайн-зустрічі з експертами по цифровій
трансформації та технологіям Creatio -
Заходи
Знакові події з життя компанії
та масштабні заходи Terrasoft
Creatio названа лідером у рейтингу рішень для управління продажамиМагічному Квадранті Gartner, 2020Дізнатися більше -
Про компанію
Сеть супермаркетов «Копейка» автоматизирует программу лояльности с помощью bpm’online marketing

Группа компаний Terrasoft стартовала проект автоматизации программы лояльности в сети универсамов «Копейка».
ТС "КОПЕЙКА" - динамично развивающаяся розничная сеть. Со дня открытия универсама в 2007 году в Николаеве, компания вышла на национальный уровень и стала одним из ведущих операторов розничной торговли на юге Украины. На сегодняшний день 44 универсама ТС «Копейка» обслуживает более 60 тысяч покупателей.
В планах развития сети — стать одним из ведущих операторов украинского рынка розничной торговли, строя свое взаимодействие с покупателями так, чтобы они стали приверженцами услуг компании. Первым шагом в формировании базы адвокатов бренда стал переход на новую программу лояльности.
Ключевая цель проекта — не только автоматизация существующего функционала программы лояльности, а и обеспечение дополнительных наборов механик для более гибкого управления аудиторией и вовлечения покупателей. Проанализировав рынок продуктов для автоматизации и опыт вендоров компания остановилась на bpm’online marketing — продукте компании Terrasoft для управления мультиканальными коммуникациями с клиентами.
С помощью bpm’online marketing ТС «Копейка» планирует решить такие задачи:
- Создание единой базы покупателей розничной сети с портретом 360 каждого клиента. Система будет аккумулировать всю информацию о покупателях сети, их покупках и бонусах, формируя портрет клиента 360°.
- Увеличение откликов покупателей за счет персонализированных коммуникаций с каждым сегментом. Bpm’online marketing поможет быстро сегментировать клиентов по любым заданным критериям, а также сформировать персонализированное предложение на основе их покупательской и непокупательской активности.
- Вовлечение большего количества покупателей с помощью новых бонусных механик: розыгрыши, денежные бонусы, промо-купоны и другие.
Благодаря запуску новой программы лояльности ТС «Копейка» планирует достичь как тактических целей — увеличение частоты покупок и величины среднего чека, так и стратегические — увеличение количества постоянных клиентов и повышение их лояльности к сети.