-
Продукти
Low-code платформа
-
Studio Creatio
Інтелектуальна low-code платформа
для управління бізнес-процесами -
Portal Creatio
Портал для взаємодії з клієнтами та партнерами
на єдиній low-code платформі -
Бізнес-застосунки
Готові доповнення та темплейти
для розширення функціональності платформи
CRM-рішення-
Marketing Creatio
Мультиканальна платформа для управління
маркетинговими кампаніями -
Sales Creatio
Продукт для прискорення повного циклу
продажів: від ліда до повторних замовлень -
Service Creatio
Комплексне рішення для управління
внутрішнім і зовнішнім сервісом
Creatio названа лідером у рейтингу рішень для управління продажамиМагічному Квадранті Gartner, 2020Дізнатися більше -
Studio Creatio
-
Галузі
Рішення для галузей
- Експертиза
-
Сервіси
Підтримка
-
Технічна підтримка
Отримайте експертну допомогу
та консультації фахівців з платформи -
Customer Success Management
Швидше запускайте систему
в роботу з виділеним менеджером CSM -
Послуги з впровадження Creatio
Звертайтеся до експертів для реалізації
комплексних проєктів впровадження
Ресурси-
Клієнтський портал
Взаємодійте з підтримкою
та використовуйте велику базу знань -
Документація
Знайомтеся з можливостями
платформи у детальній документації -
Community
Спілкуйтесь та діліться досвідом
з іншими користувачами Creatio
Академія-
Тренінги
Вивчайте систему за допомогою тренінгів,
практикумів і онлайн-курсів -
Сертифікація
Підтвердіть свою експертизу
у платформі Creatio -
Університетська програма
Посильте свій курс вивченням
low-code технологій
-
Технічна підтримка
- Клієнти
-
Партнери
Партнерська екосистема Creatio
-
Переваги партнерства
Отримуйте високий дохід завдяки маржі
до 50% і гнучким варіантам партнерства -
Стати партнером
Розвивайте свій бізнес разом із лідером
на ринку low-code, BPM і CRM
-
Каталог партнерів
Глобальна мережа 750+ партнерських
організацій по всьому світу -
Послуги партнерів
IT, консалтингові та інші професійні
послуги партнерів Terrasoft
-
Партнерський портал
Використовуйте єдиний канал комунікацій
із вендором з усіх питань співробітництва -
Creatio Marketplace
Онлайн-майданчик для просування
партнерських рішень на платформі Creatio
-
Переваги партнерства
-
Компанія
Компанія
-
Про компанію
Ключові факти та цифри
для знайомства з Terrasoft -
Наша місія
У що ми віримо та яке
майбутнє будуємо -
Контакти
Географія офісів та контактні
дані для зв’язку
Події-
Новини
Про розвиток продуктів, досягнення
клієнтів і партнерів та багато іншого -
Онлайн-події
Онлайн-зустрічі з експертами по цифровій
трансформації та технологіям Creatio -
Заходи
Знакові події з життя компанії
та масштабні заходи Terrasoft
Creatio названа лідером у рейтингу рішень для управління продажамиМагічному Квадранті Gartner, 2020Дізнатися більше -
Про компанію
Банкинг будущего: трансформация формы или сути?

Экономические циклы, развитие технологий, доступность информации и смена поколений дают толчок изменению поведения клиентов, в том числе в банковской отрасли.
Сегодня клиент хочет большего, чем просто транзакционные отношения с банком. Согласно исследованиям, так считают 79% потребителей. 52% ждут проактивности банка в рекомендациях продуктов.
Клиент хочет более частых качественных взаимодействий с банком. Для сравнения, через отделение с клиентом взаимодействуют 1-2 раза, по телефону — 5-10 раз в год. В то же время, через АТМ — 3-5 раз, ПК — 7-10 раз, через мобильный канал — 20-30 раз в месяц.
Более того, отношение к деньгам и предпочтения покупателей претерпевают значительные и даже неизбежные изменения — мобильные технологии и электронная коммерция снимают барьеры в доступе к банковским услугам, экономика «совместного пользования» и возможность заработка онлайн превращает потребителей в бизнесменов нового типа, а бурное развитие технологий привело к тому, что сегодня консультации клиентам стали давать чат-боты, а не люди; ценообразование стало зависеть от контекста; а управление клиентским опытом перешло в режим 24/7/365.
В новой статье в разделе Экспертиза мы расскажем о ключевых трендах на горизонте банкинга и о том, как банки уже сегодня форматируют свой бизнес так, чтобы первыми получить конкурентные преимущества.
Из материала "Банкинг будущего: трансформация формы или сути?" вы узнаете:
— что изменилось в поведении потребителей и чего они хотят от банка будущего: новые технологии, персонализированный подход, защита персональной информации и другое;
— как банки-инноваторы внедряют технологии будущего уже сегодня: опыт Commnowealth Bank Australia, Garanti Bank, Citibank, Getin Bank и Bank BPH;
— на какие тренды нужно ориентироваться банкам, чтобы выиграть битву за клиентов;
— в каких формах трансформация проявится в розничном банкинге и кредитовании;
— какие шаги следует предпринять банку, чтобы подготовиться к новым условиям банкинга будущего.