-
Продукти
Low-code платформа
-
Studio Creatio
Інтелектуальна low-code платформа
для управління бізнес-процесами -
Portal Creatio
Портал для взаємодії з клієнтами та партнерами
на єдиній low-code платформі -
Бізнес-застосунки
Готові доповнення та темплейти
для розширення функціональності платформи
CRM-рішення-
Marketing Creatio
Мультиканальна платформа для управління
маркетинговими кампаніями -
Sales Creatio
Продукт для прискорення повного циклу
продажів: від ліда до повторних замовлень -
Service Creatio
Комплексне рішення для управління
внутрішнім і зовнішнім сервісом
Creatio названа лідером у рейтингу рішень для управління продажамиМагічному Квадранті Gartner, 2020Дізнатися більше -
Studio Creatio
-
Галузі
Рішення для галузей
- Експертиза
-
Сервіси
Підтримка
-
Технічна підтримка
Отримайте експертну допомогу
та консультації фахівців з платформи -
Customer Success Management
Швидше запускайте систему
в роботу з виділеним менеджером CSM -
Послуги з впровадження Creatio
Звертайтеся до експертів для реалізації
комплексних проєктів впровадження
Ресурси-
Клієнтський портал
Взаємодійте з підтримкою
та використовуйте велику базу знань -
Документація
Знайомтеся з можливостями
платформи у детальній документації -
Community
Спілкуйтесь та діліться досвідом
з іншими користувачами Creatio
Академія-
Тренінги
Вивчайте систему за допомогою тренінгів,
практикумів і онлайн-курсів -
Сертифікація
Підтвердіть свою експертизу
у платформі Creatio -
Університетська програма
Посильте свій курс вивченням
low-code технологій
-
Технічна підтримка
- Клієнти
-
Партнери
Партнерська екосистема Creatio
-
Переваги партнерства
Отримуйте високий дохід завдяки маржі
до 50% і гнучким варіантам партнерства -
Стати партнером
Розвивайте свій бізнес разом із лідером
на ринку low-code, BPM і CRM
-
Каталог партнерів
Глобальна мережа 750+ партнерських
організацій по всьому світу -
Послуги партнерів
IT, консалтингові та інші професійні
послуги партнерів Terrasoft
-
Партнерський портал
Використовуйте єдиний канал комунікацій
із вендором з усіх питань співробітництва -
Creatio Marketplace
Онлайн-майданчик для просування
партнерських рішень на платформі Creatio
-
Переваги партнерства
-
Компанія
Компанія
-
Про компанію
Ключові факти та цифри
для знайомства з Terrasoft -
Наша місія
У що ми віримо та яке
майбутнє будуємо -
Контакти
Географія офісів та контактні
дані для зв’язку
Події-
Новини
Про розвиток продуктів, досягнення
клієнтів і партнерів та багато іншого -
Онлайн-події
Онлайн-зустрічі з експертами по цифровій
трансформації та технологіям Creatio -
Заходи
Знакові події з життя компанії
та масштабні заходи Terrasoft
Creatio названа лідером у рейтингу рішень для управління продажамиМагічному Квадранті Gartner, 2020Дізнатися більше -
Про компанію
Статья «Маркетинг, который работает на результат: метрики и показатели»
Согласно исследованиям, уделив аналитике на 30% больше времени и внеся изменения в маркетинговую кампанию на основе полученной информации, бренды увеличивают CTR своей рекламы в 2 раза.
В новом материале «Маркетинг, который работает на результат» на Экспертизе мы собрали ключевые метрики и показатели, которые помогут оценить каждую маркетинговую активность и найти возможности повышения её эффективности.
Ключевые темы материала:
- Только 3% общего траффика конвертируются в потенциальных клиентов. Как получать максимальный результат на ранних стадиях привлечения клиентов, благодаря идентификации их потребностей еще на этапе формирования?
- 58% маркетологов, использующие соцсети более 3-х лет, показывают более высокие результаты в привлечении клиентов. Как привлечь больше клиентов меньшими ресурсами, анализируя отдачу от маркетинговых каналов?
- На 50% больше готовых к покупке клиентов получают компании, которые научились взращивать потребности. Как оценить, насколько эффективна ваша стратегия по работе с потребностями клиента?
- В организациях, где синхронизированы команды маркетинга и продаж, показатель удержания клиентов на 36% выше, а количество успешно закрытых сделок — на 38%. Как увеличить бизнес-показатели вашей компании за счет синхронизации маркетинга и продаж?
В какие каналы для привлечения клиентов лучше всего инвестировать, как оценивать эффективность кампаний по взращиванию лидов, а также, как синхронизировать продажи и маркетинг, чтобы их синергия давала больший результат — ответы на эти и другие вопросы читайте в статье «Маркетинг, который работает на результат: метрики и показатели».