-
Продукти
Low-code платформа
-
Studio Creatio
Інтелектуальна low-code платформа
для управління бізнес-процесами -
Portal Creatio
Портал для взаємодії з клієнтами та партнерами
на єдиній low-code платформі -
Бізнес-застосунки
Готові доповнення та темплейти
для розширення функціональності платформи
CRM-рішення-
Marketing Creatio
Мультиканальна платформа для управління
маркетинговими кампаніями -
Sales Creatio
Продукт для прискорення повного циклу
продажів: від ліда до повторних замовлень -
Service Creatio
Комплексне рішення для управління
внутрішнім і зовнішнім сервісом
Creatio названа лідером у рейтингу рішень для управління продажамиМагічному Квадранті Gartner, 2020Дізнатися більше -
Studio Creatio
-
Галузі
Рішення для галузей
- Експертиза
-
Сервіси
Підтримка
-
Технічна підтримка
Отримайте експертну допомогу
та консультації фахівців з платформи -
Customer Success Management
Швидше запускайте систему
в роботу з виділеним менеджером CSM -
Послуги з впровадження Creatio
Звертайтеся до експертів для реалізації
комплексних проєктів впровадження
Ресурси-
Клієнтський портал
Взаємодійте з підтримкою
та використовуйте велику базу знань -
Документація
Знайомтеся з можливостями
платформи у детальній документації -
Community
Спілкуйтесь та діліться досвідом
з іншими користувачами Creatio
Академія-
Тренінги
Вивчайте систему за допомогою тренінгів,
практикумів і онлайн-курсів -
Сертифікація
Підтвердіть свою експертизу
у платформі Creatio -
Університетська програма
Посильте свій курс вивченням
low-code технологій
-
Технічна підтримка
- Клієнти
-
Партнери
Партнерська екосистема Creatio
-
Переваги партнерства
Отримуйте високий дохід завдяки маржі
до 50% і гнучким варіантам партнерства -
Стати партнером
Розвивайте свій бізнес разом із лідером
на ринку low-code, BPM і CRM
-
Каталог партнерів
Глобальна мережа 750+ партнерських
організацій по всьому світу -
Послуги партнерів
IT, консалтингові та інші професійні
послуги партнерів Terrasoft
-
Партнерський портал
Використовуйте єдиний канал комунікацій
із вендором з усіх питань співробітництва -
Creatio Marketplace
Онлайн-майданчик для просування
партнерських рішень на платформі Creatio
-
Переваги партнерства
-
Компанія
Компанія
-
Про компанію
Ключові факти та цифри
для знайомства з Terrasoft -
Наша місія
У що ми віримо та яке
майбутнє будуємо -
Контакти
Географія офісів та контактні
дані для зв’язку
Події-
Новини
Про розвиток продуктів, досягнення
клієнтів і партнерів та багато іншого -
Онлайн-події
Онлайн-зустрічі з експертами по цифровій
трансформації та технологіям Creatio -
Заходи
Знакові події з життя компанії
та масштабні заходи Terrasoft
Creatio названа лідером у рейтингу рішень для управління продажамиМагічному Квадранті Gartner, 2020Дізнатися більше -
Про компанію
Новый пакет обновлений продуктов bpm’online: развитие технологий для автоматического формирования и обработки email-сообщений

16 мая 2017 года выпущен новый пакет обновлений линейки продуктов bpm’online.
В фокусе обновления — дальнейшее совершенствование технологий для автоматического формирования и обработки email-сообщений.
- Работа с клиентской базой. Мы продолжаем развивать инструменты интеллектуального обогащения данных из email, чтобы упростить наполнение и актуализацию клиентских профилей.
- При поиске данных для обогащения используется информация, найденная в подписях всех участников переписки.
- При запуске обогащения данных из email вы можете выбрать любой другой контакт, если предложенный системой не подходит.
- Если в связанных с контактом письмах найдены данные для обогащения, то на странице этого контакта отобразится кнопка, по которой вы можете актуализировать его профиль.
- Управление обращениями. Сразу несколько улучшений получат пользователи, оказывающие поддержку своих клиентов по email. Изменения позволяют всем заинтересованным лицам отслеживать полную историю переписки по каждому обращению.
- Все адресаты исходного письма, по которому зарегистрировано обращение, получают те же автоматические уведомления, что и контакт-заявитель.
- Уведомления по обращению содержат тему из исходного письма, по которому зарегистрировано обращение.
- Письма, созданные со страницы обращения, отправляются от имени службы поддержки.
- Бизнес-процессы. Стало удобнее работать с макросами при отправке email-сообщений по процессам. Если при формировании текста письма для макросов не будут найдены значения в системе, то в случае автоматической отправки email они останутся пустыми. В то же время, при отправке письма вручную макросы будут выделены цветом, что позволит отправителю исправить текст сообщения.
Узнайте больше на сайте Академии Terrasoft.
Чтобы попробовать новые возможности bpm’online, используйте бесплатную 14-дневную версию системы:
Чтобы оценить все преимущества единой платформы для управления маркетингом продажами и сервисом, используйте бесплатную версию CRM-линейки bpm’online, которая также доступна на сайте Terrasoft: