«Август-Україна» автоматизувала польові продажі за допомогою bpm'online

Компанія «Август-Україна», один з лідерів українського ринку засобів для захисту рослин, впровадила платформу bpm’online для автоматизації польових продажів. Завдяки цьому компанія оптимізувала ключові процеси роботи регіональних представників — від формування та виконання завдань до контролю та аналізу їх роботи. Компанія закінчує перший етап впровадження bpm’online: в системі вже працюють топ-менеджери, адміністративний персонал і регіональні представники. Надалі система буде масштабована на філії холдингу в інших країнах.

Необхідність автоматизації польових продажів виникла у зв'язку з ключовою особливістю бізнесу «Август-Україна» — географічною розрізненістю фермерських господарств, які є клієнтами підприємства. Це значно впливає на специфіку роботи компанії: їй необхідно взаємодіяти з клієнтами не тільки віддалено, за допомогою звичних засобів зв'язку, а й організовувати особисті зустрічі на їх території з регіональними представниками — проводити презентації, консультувати тощо.

На ранніх етапах роботи компанії з метою контролю продажів і продуктивності представників складали щотижневі плани та поетапні звіти про проведені активностях в Excel, а для ведення бухгалтерського обліку, моніторингу складських запасів та інших адміністративних завдань використовували систему «1С».

У процесі розвитку бізнесу перед «Август-Україна» з'явилися нові завдання:

  • побудувати чіткий структурований процес взаємодії з клієнтом;
  • централізувати контроль роботи регіональних представників;
  • консолідувати розрізнену інформацію про клієнтів і взаємодію з ними на єдиній платформі.

«Для вирішення цих завдань компанія в першу чергу намагалася використовувати вже наявні інструменти, наприклад, розширити функціональність« 1С ». Однак бажаного результату — злагодженої, систематичної роботи та прозорості — досягти не вдавалося. Тому ми вирішили впровадити CRM-інструменти, і після вивчення аналогічного досвіду інших компаній з нашої і суміжних галузей зробили свій вибір на користь bpm'online», — коментує Марат Халліулін, генеральний директор« Август-Україна».

Знайомтеся з подробицями проекту в нашому матеріалі >>

«Август-Україна» — філія міжнародного хімічного холдингу «Август» в Україні. Компанія займається реалізацією засобів для захисту рослин власного виробництва, а також підтримкою і розвитком сільськогосподарського співтовариства.