Готові рішення на Marketplace: добірка застосунків для bpm’online для автоматизації завдань FMCG-компаній

Завдяки функціональності CRM-системи bpm’online sales enterprise FMCG-компанії та дистриб’ютори мають широкий набір інструментів, які дають їм можливість вирішувати багато типових завдань бізнесу. Так, за допомогою базової конфігурації системи компанії можуть планувати продажі в різних зрізах, управляти замовленнями й документообігом, взаємодіяти з торговими мережами й багато іншого.

При цьому на онлайн-майданчику Marketplace представлено різні застосунки для bpm’online, які розширюють функціональність системи і покривають специфічні для галузі FMCG завдання, наприклад, управління польовими продажами, трейд-маркетинговими активностями тощо. Знайомтеся з тематичною добіркою готових застосунків для bpm’online, які дають можливість удосконалити процеси FMCG- і дистриб’юторських компаній.

Автоматизуйте роботу торгових представників від А до Я

Функціональність програми bpm’online field sales допомагає компаніям організувати роботу менеджерів «у полях», наприклад, складати індивідуальні графіки візитів, контролювати виконання плану за геотегами, аналізувати ефективність кожного співробітника й відділу в цілому. Застосунки дають можливість налаштовувати правила відвідування для різних категорій клієнтів, приймати замовлення з мобільного пристрою, здійснювати моніторинг асортименту товару (SKU) та багато іншого.

Підвищуйте ефективність трейд-маркетингу

Застосунок FMCG management on bpm’online дає можливість автоматизувати завдання відділу трейд-маркетингу. З його допомогою компанії можуть скоротити час на планування та проведення кампаній, контролювати статті витрат і відвантаження на точках, спростити формування звітності, а також мінімізувати ймовірність помилок, пов’язаних із людським чинником. Як результат — всебічне поліпшення і підвищення ефективності трейд-маркетингу в компанії.

Різні конектори й розширення для bpm’online дають можливість:

  • Перетворити смартфони та планшети на iOS/Android на ефективне мобільне робоче місце. В одному застосунку можна працювати з електронною поштою й документами, планувати зустрічі та переговори, працювати із заявками і звітністю тощо.
  • Відстежувати якість та кількість мобільних дзвінків, здійснених польовими співробітниками. Застосунок дає можливість не тільки фіксувати і прослуховувати дзвінки, а й отримувати статистику дзвінків у bpm’online.
  • Побудувати маршрут до наступного місця зустрічі в мобільному застосунку bpm’online.
  • Сканувати візитні картки, не виходячи з мобільного застосунку bpm’online — всі дані буде автоматично передано до картки контакту в системі.
  • Проводити польові опитування клієнтів під час візитів торгових представників. Зібрані дані зворотного зв’язку стануть ефективним помічником у поліпшенні взаємодії з клієнтами.
  • Вести облік витратних матеріалів для трейд-маркетингових кампаній, наприклад POS-матеріалів, семплів, сувенірної продукції тощо.
  • Привітати клієнта з днем народження за допомогою темплейта для bpm’online, який повідомить про збіг дати народження й дати візиту торгового представника.
  • Налаштовувати зведені звіти в системі bpm’online й імпортувати їх для роботи в Excel.

Знайомтеся з усіма застосунками й темплейтами на сайті Marketplace.

Читайте також: