Підсумковий пакет оновлень bpm’online у рамках переходу до версії 7.15

3 жовтня випущено новий пакет оновлень платформи і продуктів bpm’online, який стане підсумковим у рамках переходу до версії 7.15! Ми продовжуємо вдосконалювати функціональність для управління маркетингом, продажами та сервісом, а також розвиваємо інструменти для налаштування й адміністрування системи.

У списку нових можливостей і поліпшень:

  • Планування продажів. Повністю оновлений розділ «Планування» значно розширює можливості план-фактного аналізу продажів та інших числових показників роботи компанії. У розділі ви можете:
    • Налаштовувати плани на основі будь-якого розділу системи.
    • Використовувати різні числові дані: введені вручну, вибрані з системи або розраховані на підставі інших даних за вказаною формулою.
    • Приховувати або відображати колонки, які використовуються для підрахунку проміжних результатів.
    • Групувати дані в плані та відображати їх в ієрархічному вигляді.

Оновлений розділ «Планування» є частиною продукту bpm’online sales enterprise і вже доступний нашим клієнтам у режимі бета-тестування.

  • Дизайнер контенту. Безперервні поліпшення дизайнера контенту забезпечують користувачів сучасними інструментами для підготовки шаблонів email-повідомлень. У рамках поточного оновлення:
    • В вкладках «Дизайн», «Заголовки» і «Перегляд» зібрані параметри, які відповідають окремим крокам налаштування шаблону. На першому етапі готується вміст листа, далі заповнюються параметри відправника і розсилки, потім перевіряється зовнішній вигляд шаблону для поштового клієнта, браузера і мобільного пристрою.
    • Додано панель валідації, на якій відображаються повідомлення про всі можливі помилки верстки, виявлені системою при збереженні шаблону. Розсилки з таким шаблоном система не дозволяє відправляти й використовувати в кампаніях.
  • Портал bpm’online. Розширено можливості налаштування профілю користувача й організації на порталі. Тепер користувач може не тільки переглянути, а й самостійно змінити свої дані, наприклад, електронну адресу або номер телефону. Крім того, з’явилася можливість налаштовувати сторінки профілю в майстрі розділів. Також для зручності роботи в дизайнері системи виділено групу налаштувань порталу, і в окрему групу зібрано всі довідники, які потрібні для налаштування порталу.
  • Адміністрування. Ми прагнемо максимально спростити і прискорити роботу адміністратора bpm’online, тому регулярно проводимо ревізію інструментів адміністрування й обробляємо зворотний зв’язок від користувачів. В рамках поточного оновлення:
    • Повністю оновлено інтерфейс журналу змін. Наприклад, оперативно знайти об’єкти в журналі можна за допомогою сортування та швидкого пошуку.
    • Оновлено інтерфейс журналу інтеграцій, а сам журнал перенесено до розділу «Довідники».
    • Реалізовано можливість надавати співробітникам служби підтримки безпечний тимчасовий доступ до bpm’online без передачі паролів у явному вигляді.
  • Налаштування зовнішнього вигляду. Ще більше можливостей з’явилося для компаній, які хочуть адаптувати зовнішній вигляд інтерфейсу bpm’online з урахуванням корпоративної символіки. Тепер логотип, який ви використовуєте на сторінці входу в систему, буде також відображатися під час завантаження програми та на сторінці імпорту даних з Excel. Крім того, з’явилася можливість змінювати фавікон — значок сайту на вкладці браузера.

Дізнайтеся більше на сайті Академії Terrasoft і використовуйте максимум можливостей системи для вдосконалення процесів організації!

Щоб оцінити переваги bpm’online, використовуйте безкоштовну 14-денну версію системи.