-
Продукти
Low-code платформа
-
Studio Creatio
Інтелектуальна low-code платформа
для управління бізнес-процесами -
Portal Creatio
Портал для взаємодії з клієнтами та партнерами
на єдиній low-code платформі -
Бізнес-застосунки
Готові доповнення та темплейти
для розширення функціональності платформи
CRM-рішення-
Marketing Creatio
Мультиканальна платформа для управління
маркетинговими кампаніями -
Sales Creatio
Продукт для прискорення повного циклу
продажів: від ліда до повторних замовлень -
Service Creatio
Комплексне рішення для управління
внутрішнім і зовнішнім сервісом
Creatio названа лідером у рейтингу рішень для управління продажамиМагічному Квадранті Gartner, 2020Дізнатися більше -
Studio Creatio
-
Галузі
Рішення для галузей
- Експертиза
-
Сервіси
Підтримка
-
Технічна підтримка
Отримайте експертну допомогу
та консультації фахівців з платформи -
Customer Success Management
Швидше запускайте систему
в роботу з виділеним менеджером CSM -
Послуги з впровадження Creatio
Звертайтеся до експертів для реалізації
комплексних проєктів впровадження
Ресурси-
Клієнтський портал
Взаємодійте з підтримкою
та використовуйте велику базу знань -
Документація
Знайомтеся з можливостями
платформи у детальній документації -
Community
Спілкуйтесь та діліться досвідом
з іншими користувачами Creatio
Академія-
Тренінги
Вивчайте систему за допомогою тренінгів,
практикумів і онлайн-курсів -
Сертифікація
Підтвердіть свою експертизу
у платформі Creatio -
Університетська програма
Посильте свій курс вивченням
low-code технологій
-
Технічна підтримка
- Клієнти
-
Партнери
Партнерська екосистема Creatio
-
Переваги партнерства
Отримуйте високий дохід завдяки маржі
до 50% і гнучким варіантам партнерства -
Стати партнером
Розвивайте свій бізнес разом із лідером
на ринку low-code, BPM і CRM
-
Каталог партнерів
Глобальна мережа 750+ партнерських
організацій по всьому світу -
Послуги партнерів
IT, консалтингові та інші професійні
послуги партнерів Terrasoft
-
Партнерський портал
Використовуйте єдиний канал комунікацій
із вендором з усіх питань співробітництва -
Creatio Marketplace
Онлайн-майданчик для просування
партнерських рішень на платформі Creatio
-
Переваги партнерства
-
Компанія
Компанія
-
Про компанію
Ключові факти та цифри
для знайомства з Terrasoft -
Наша місія
У що ми віримо та яке
майбутнє будуємо -
Контакти
Географія офісів та контактні
дані для зв’язку
Події-
Новини
Про розвиток продуктів, досягнення
клієнтів і партнерів та багато іншого -
Онлайн-події
Онлайн-зустрічі з експертами по цифровій
трансформації та технологіям Creatio -
Заходи
Знакові події з життя компанії
та масштабні заходи Terrasoft
Creatio названа лідером у рейтингу рішень для управління продажамиМагічному Квадранті Gartner, 2020Дізнатися більше -
Про компанію
Семинар "CRM технология - инструмент оптимизации использования ресурсов" в Москве.
10 апреля в Москве прошел семинар: "CRM технология - инструмент оптимизации использования ресурсов", организованный компанией Лайнсервис.
Основные цели семинара – дать его участникам представление о стратегии CRM как о технологии управления, показать, как с помощью данной стратегии можно увеличить объем продаж и повысить лояльность клиентов, научить практическим приемам поиска проблемных точек в бизнес-процессах компании и причин их возникновения.
Для повышения эффективности семинара был использован нестандартный подход, объединяющий индивидуальную работу с каждым участником, деловые игры, работу в команде и мозговые штурмы. Каждый участник семинара был вовлечен в активную работу. При подготовке материала лекции, с которой начался семинар, сотрудники компании Лайнсервис Ольга Логинова и Владимир Денисов учли характер ожидаемой аудитории, что позволило с самого начала организовать дискуссию, дав возможность каждому слушателю принять участие в обсуждении полученной информации и высказать свою точку зрения.
В ходе семинара каждый участник на примере своей компании смог определить направления, по которым будет идти работа в рамках CRM-проекта, сформировать цели по каждому из направлений деятельности компании, принять непосредственное участие в разработке CRM-стратегии.
Сотрудники компании Лайнсервис на примерах выполненных ими внедрений системы Terrasoft CRM показали участникам семинара, как с помощью автоматизации бизнес-процессов можно организовать эффективную работу над проектами, правильно распределить ресурсы, повысить продуктивность отдела продаж и, как следствие, - лояльность клиентов.
Результаты семинара превзошли все ожидания. Участники отметили, что получили ясное представление о том, какие конкурентные преимущества может дать реализация CRM проекта в их компаниях и как построить работу по его реализации. Большинство присутствующих выразило желание продолжить работу с компанией Лайнсервис по внедрению Terrasoft CRM.