-
Продукти
Low-code платформа
-
Studio Creatio
Інтелектуальна low-code платформа
для управління бізнес-процесами -
Portal Creatio
Портал для взаємодії з клієнтами та партнерами
на єдиній low-code платформі -
Бізнес-застосунки
Готові доповнення та темплейти
для розширення функціональності платформи
CRM-рішення-
Marketing Creatio
Мультиканальна платформа для управління
маркетинговими кампаніями -
Sales Creatio
Продукт для прискорення повного циклу
продажів: від ліда до повторних замовлень -
Service Creatio
Комплексне рішення для управління
внутрішнім і зовнішнім сервісом
Creatio названа лідером у рейтингу рішень для управління продажамиМагічному Квадранті Gartner, 2020Дізнатися більше -
Studio Creatio
-
Галузі
Рішення для галузей
- Експертиза
-
Сервіси
Підтримка
-
Технічна підтримка
Отримайте експертну допомогу
та консультації фахівців з платформи -
Customer Success Management
Швидше запускайте систему
в роботу з виділеним менеджером CSM -
Послуги з впровадження Creatio
Звертайтеся до експертів для реалізації
комплексних проєктів впровадження
Ресурси-
Клієнтський портал
Взаємодійте з підтримкою
та використовуйте велику базу знань -
Документація
Знайомтеся з можливостями
платформи у детальній документації -
Community
Спілкуйтесь та діліться досвідом
з іншими користувачами Creatio
Академія-
Тренінги
Вивчайте систему за допомогою тренінгів,
практикумів і онлайн-курсів -
Сертифікація
Підтвердіть свою експертизу
у платформі Creatio -
Університетська програма
Посильте свій курс вивченням
low-code технологій
-
Технічна підтримка
- Клієнти
-
Партнери
Партнерська екосистема Creatio
-
Переваги партнерства
Отримуйте високий дохід завдяки маржі
до 50% і гнучким варіантам партнерства -
Стати партнером
Розвивайте свій бізнес разом із лідером
на ринку low-code, BPM і CRM
-
Каталог партнерів
Глобальна мережа 750+ партнерських
організацій по всьому світу -
Послуги партнерів
IT, консалтингові та інші професійні
послуги партнерів Terrasoft
-
Партнерський портал
Використовуйте єдиний канал комунікацій
із вендором з усіх питань співробітництва -
Creatio Marketplace
Онлайн-майданчик для просування
партнерських рішень на платформі Creatio
-
Переваги партнерства
-
Компанія
Компанія
-
Про компанію
Ключові факти та цифри
для знайомства з Terrasoft -
Наша місія
У що ми віримо та яке
майбутнє будуємо -
Контакти
Географія офісів та контактні
дані для зв’язку
Події-
Новини
Про розвиток продуктів, досягнення
клієнтів і партнерів та багато іншого -
Онлайн-події
Онлайн-зустрічі з експертами по цифровій
трансформації та технологіям Creatio -
Заходи
Знакові події з життя компанії
та масштабні заходи Terrasoft
Creatio названа лідером у рейтингу рішень для управління продажамиМагічному Квадранті Gartner, 2020Дізнатися більше -
Про компанію
Стратегия в прикладном формате – доклад-дискуссия Terrasoft на V CRM Конгрессе.
22 октября завершился V ежегодный Customer Management Congress Russia/CIS – 2008 - крупнейшее CRM-событие года в России и странах СНГ, на котором группа компаний Terrasoft выступила не только спонсором, но и приняла активное участие в его проведении.
Так, директор по развитию бизнеса группы компаний Terrasoft Лана Чубаха провела два секционных заседания, а партнер Андрей Шмырин – исполнительный директор «Аутсорсингового международного технологического центра» - выступил модератором панельной дискуссии. Руководитель банковского направления группы компаний Terrasoft, Дмитрий Ровинский, в рамках презентационной секции представил продукт Terrasoft CRM Bank.
Однако, наибольший интерес участников мероприятия вызвал доклад-дискуссия «Просто о сложном: стратегия в прикладном формате» Ланы Чубахи и Дмитрия Ровинского в пленарной части Конгресса. После ряда докладов, посвященных мировому финансовому кризису, эксперты компании Terrasoft вернули внимание аудитории к главному фокусу V ежегодного CRM Конгресса - стратегии и технологическому развитию клиентоориентированных компаний.
В докладе были рассмотрены вопросы, связанные с ориентацией бизнеса на клиента и разработкой CRM-стратегии - от определения лиц, вовлеченных в разработку стратегического плана до способов измерения достижений относительно разработанной стратегии.
По мнению докладчиков именно своевременные и грамотные изменения в стратегическом курсе компании позволит не только безболезненно пережить пресловутый финансовый кризис, но и получить конкурентное преимущество, усилив свои позиции на рынке.
Необычный формат доклада – дискуссия между двумя экспертами – позволил озвучить возражения предлагаемому подходу и прийти к единству мнений об оптимальной стратегии развития бизнеса.
В продолжение Конгресса участники смогли более предметно пообщаться с докладчиками группы компаний Terrasoft, представителями партнерских организаций «Мастертрэйд» и «АМТЦ» а также ознакомиться с линейкой продуктов Terrasoft на стенде в рамках выставки.