-
Продукти
Low-code платформа
-
Studio Creatio
Інтелектуальна low-code платформа
для управління бізнес-процесами -
Portal Creatio
Портал для взаємодії з клієнтами та партнерами
на єдиній low-code платформі -
Бізнес-застосунки
Готові доповнення та темплейти
для розширення функціональності платформи
CRM-рішення-
Marketing Creatio
Мультиканальна платформа для управління
маркетинговими кампаніями -
Sales Creatio
Продукт для прискорення повного циклу
продажів: від ліда до повторних замовлень -
Service Creatio
Комплексне рішення для управління
внутрішнім і зовнішнім сервісом
Creatio названа лідером у рейтингу рішень для управління продажамиМагічному Квадранті Gartner, 2020Дізнатися більше -
Studio Creatio
-
Галузі
Рішення для галузей
- Експертиза
-
Сервіси
Підтримка
-
Технічна підтримка
Отримайте експертну допомогу
та консультації фахівців з платформи -
Customer Success Management
Швидше запускайте систему
в роботу з виділеним менеджером CSM -
Послуги з впровадження Creatio
Звертайтеся до експертів для реалізації
комплексних проєктів впровадження
Ресурси-
Клієнтський портал
Взаємодійте з підтримкою
та використовуйте велику базу знань -
Документація
Знайомтеся з можливостями
платформи у детальній документації -
Community
Спілкуйтесь та діліться досвідом
з іншими користувачами Creatio
Академія-
Тренінги
Вивчайте систему за допомогою тренінгів,
практикумів і онлайн-курсів -
Сертифікація
Підтвердіть свою експертизу
у платформі Creatio -
Університетська програма
Посильте свій курс вивченням
low-code технологій
-
Технічна підтримка
- Клієнти
-
Партнери
Партнерська екосистема Creatio
-
Переваги партнерства
Отримуйте високий дохід завдяки маржі
до 50% і гнучким варіантам партнерства -
Стати партнером
Розвивайте свій бізнес разом із лідером
на ринку low-code, BPM і CRM
-
Каталог партнерів
Глобальна мережа 750+ партнерських
організацій по всьому світу -
Послуги партнерів
IT, консалтингові та інші професійні
послуги партнерів Terrasoft
-
Партнерський портал
Використовуйте єдиний канал комунікацій
із вендором з усіх питань співробітництва -
Creatio Marketplace
Онлайн-майданчик для просування
партнерських рішень на платформі Creatio
-
Переваги партнерства
-
Компанія
Компанія
-
Про компанію
Ключові факти та цифри
для знайомства з Terrasoft -
Наша місія
У що ми віримо та яке
майбутнє будуємо -
Контакти
Географія офісів та контактні
дані для зв’язку
Події-
Новини
Про розвиток продуктів, досягнення
клієнтів і партнерів та багато іншого -
Онлайн-події
Онлайн-зустрічі з експертами по цифровій
трансформації та технологіям Creatio -
Заходи
Знакові події з життя компанії
та масштабні заходи Terrasoft
Creatio названа лідером у рейтингу рішень для управління продажамиМагічному Квадранті Gartner, 2020Дізнатися більше -
Про компанію
Новое решение для дистрибуторских компаний от сертифицированного партнера Terrasoft, компании АйТи-СФЕРА.
Компанией АйТи-СФЕРА создано новое решение для дистрибуторских компаний, разработанное на базе платформы Terrasoft CRM. Решение позволяет автоматизировать бизнес-процессы и повысить эффективность работы дистрибуторов, и рекомендовано к использованию компаниям, основным бизнесом которых является оптовая и розничная торговля.
Новая разработка позволит компаниям обеспечить эффективную работу как с поставщиками, так и потребителями продукции, организовывать и управлять программами лояльности, вести работу с рекламациями, управлять складом и товарными запасами.
Для охвата специфических процессов дистрибуторской деятельности в Terrasoft CRM был внесен ряд дополнений, которые позволили наиболее детально учесть специфику данной отрасли.
Решение компании АйТи-СФЕРА на основе Terrasoft CRM предоставляет дистрибуторским компаниям целый ряд преимуществ, среди которых:
- возможность повысить эффективность работы менеджеров за счет создания единого информационного пространства компании;
- единая среда для хранения всей необходимой информации по клиентам, поставщикам и конкурентам;
- возможность выявлять и управлять задолженностью клиентов перед компанией;
- инструментарий для анализа, планирования и управления товарными запасами;
- возможность работы с неограниченным количеством реальных и виртуальных складов;
- функционал для управления дисконтными системами и системами лояльности;
- среда для работы с рекламациями, гарантийным и постгарантийным обслуживанием;
- возможность интегрировать CRM систему с учетной системой 1С;
- возможность создать полноценный портал дилера на сайте компании;
- моментальный доступ к разносторонней аналитической информации благодаря системе построения отчетности и многофокторным OLAP-отчетам.