-
Продукти
Low-code платформа
-
Studio Creatio
Інтелектуальна low-code платформа
для управління бізнес-процесами -
Portal Creatio
Портал для взаємодії з клієнтами та партнерами
на єдиній low-code платформі -
Бізнес-застосунки
Готові доповнення та темплейти
для розширення функціональності платформи
CRM-рішення-
Marketing Creatio
Мультиканальна платформа для управління
маркетинговими кампаніями -
Sales Creatio
Продукт для прискорення повного циклу
продажів: від ліда до повторних замовлень -
Service Creatio
Комплексне рішення для управління
внутрішнім і зовнішнім сервісом
Creatio названа лідером у рейтингу рішень для управління продажамиМагічному Квадранті Gartner, 2020Дізнатися більше -
Studio Creatio
-
Галузі
Рішення для галузей
- Експертиза
-
Сервіси
Підтримка
-
Технічна підтримка
Отримайте експертну допомогу
та консультації фахівців з платформи -
Customer Success Management
Швидше запускайте систему
в роботу з виділеним менеджером CSM -
Послуги з впровадження Creatio
Звертайтеся до експертів для реалізації
комплексних проєктів впровадження
Ресурси-
Клієнтський портал
Взаємодійте з підтримкою
та використовуйте велику базу знань -
Документація
Знайомтеся з можливостями
платформи у детальній документації -
Community
Спілкуйтесь та діліться досвідом
з іншими користувачами Creatio
Академія-
Тренінги
Вивчайте систему за допомогою тренінгів,
практикумів і онлайн-курсів -
Сертифікація
Підтвердіть свою експертизу
у платформі Creatio -
Університетська програма
Посильте свій курс вивченням
low-code технологій
-
Технічна підтримка
- Клієнти
-
Партнери
Партнерська екосистема Creatio
-
Переваги партнерства
Отримуйте високий дохід завдяки маржі
до 50% і гнучким варіантам партнерства -
Стати партнером
Розвивайте свій бізнес разом із лідером
на ринку low-code, BPM і CRM
-
Каталог партнерів
Глобальна мережа 750+ партнерських
організацій по всьому світу -
Послуги партнерів
IT, консалтингові та інші професійні
послуги партнерів Terrasoft
-
Партнерський портал
Використовуйте єдиний канал комунікацій
із вендором з усіх питань співробітництва -
Creatio Marketplace
Онлайн-майданчик для просування
партнерських рішень на платформі Creatio
-
Переваги партнерства
-
Компанія
Компанія
-
Про компанію
Ключові факти та цифри
для знайомства з Terrasoft -
Наша місія
У що ми віримо та яке
майбутнє будуємо -
Контакти
Географія офісів та контактні
дані для зв’язку
Події-
Новини
Про розвиток продуктів, досягнення
клієнтів і партнерів та багато іншого -
Онлайн-події
Онлайн-зустрічі з експертами по цифровій
трансформації та технологіям Creatio -
Заходи
Знакові події з життя компанії
та масштабні заходи Terrasoft
Creatio названа лідером у рейтингу рішень для управління продажамиМагічному Квадранті Gartner, 2020Дізнатися більше -
Про компанію
Новое решение для печатных СМИ от компании Альфа-Информ.
Компания «Альфа-Информ» (Terrasoft Solution Partner) разработала новое решение для издательского бизнеса на основе платформы Terrasoft. Решение предназначено для автоматизации процессов производства, распространения, а также продажи рекламы в периодических изданиях.
Новая разработка направлена на решение специфических задач отрасли, на повышение эффективности работы с клиентами - как с подписчиками, так и с рекламодателями. Позволяя хранить полную историю подписок, номенклатуры и количества приобретенных изданий, система автоматизирует планирование тиражей изданий и ведение учета их продаж. Разработанные механизмы выдачи газет и журналов по участкам подписок, формирования маршрутов доставки, учета отгрузки и возвратов номеров изданий позволяют наладить процесс распространения издания и значительно упрощают работу с подписчиками. Кроме того, в решение для печатных СМИ реализованы функции регистрации и учета инцидентов с номерами и изданиями.
Автоматизируя процесс продажи рекламы, система на платформе Terrasoft предоставляет периодическим изданиям ряд дополнительных возможностей, среди которых:
- построение единого хранилища макетов номеров изданий и файлов рекламных модулей;
- бронирование модулей на полосах издания;
- ведение в единой базе всей документации по продаже рекламы, в том числе заявок на рекламу;
- отслеживание стадий заявок, контроль хода продажи.
В части планирования и аналитики предусмотрены возможности анализа распределения изданий по участкам подписчиков; учета дебиторской задолженности в разрезе менеджеров, клиентов, периодов; планирования доходов и расходов, анализа прибыльности и рентабельности в разрезе изданий и категорий, и т.д.
Охватывая общие задачи CRM и специфику отрасли, специализированная система для печатных СМИ предоставляет ряд преимуществ, позволяя ощутимо повысить эффективность деятельности издательских компаний.