-
Продукти
Low-code платформа
-
Studio Creatio
Інтелектуальна low-code платформа
для управління бізнес-процесами -
Portal Creatio
Портал для взаємодії з клієнтами та партнерами
на єдиній low-code платформі -
Бізнес-застосунки
Готові доповнення та темплейти
для розширення функціональності платформи
CRM-рішення-
Marketing Creatio
Мультиканальна платформа для управління
маркетинговими кампаніями -
Sales Creatio
Продукт для прискорення повного циклу
продажів: від ліда до повторних замовлень -
Service Creatio
Комплексне рішення для управління
внутрішнім і зовнішнім сервісом
-
Studio Creatio
-
Галузі
Рішення для галузей
- Експертиза
-
Сервіси
Підтримка
-
Технічна підтримка
Отримайте експертну допомогу
та консультації фахівців з платформи -
Customer Success Management
Швидше запускайте систему
в роботу з виділеним менеджером CSM -
Послуги з впровадження Creatio
Звертайтеся до експертів для реалізації
комплексних проєктів впровадження
Ресурси-
Клієнтський портал
Взаємодійте з підтримкою
та використовуйте велику базу знань -
Документація
Знайомтеся з можливостями
платформи у детальній документації -
Community
Спілкуйтесь та діліться досвідом
з іншими користувачами Creatio
Академія-
Тренінги
Вивчайте систему за допомогою тренінгів,
практикумів і онлайн-курсів -
Сертифікація
Підтвердіть свою експертизу
у платформі Creatio -
Університетська програма
Посильте свій курс вивченням
low-code технологій
-
Технічна підтримка
- Клієнти
-
Партнери
Партнерська екосистема Creatio
-
Переваги партнерства
Отримуйте високий дохід завдяки маржі
до 50% і гнучким варіантам партнерства -
Стати партнером
Розвивайте свій бізнес разом із лідером
на ринку low-code, BPM і CRM
-
Каталог партнерів
Глобальна мережа 750+ партнерських
організацій по всьому світу -
Послуги партнерів
IT, консалтингові та інші професійні
послуги партнерів Terrasoft
-
Партнерський портал
Використовуйте єдиний канал комунікацій
із вендором з усіх питань співробітництва -
Creatio Marketplace
Онлайн-майданчик для просування
партнерських рішень на платформі Creatio
-
Переваги партнерства
-
Компанія
Компанія
-
Про компанію
Ключові факти та цифри
для знайомства з Terrasoft -
Наша місія
У що ми віримо та яке
майбутнє будуємо -
Контакти
Географія офісів та контактні
дані для зв’язку
Події-
Новини
Про розвиток продуктів, досягнення
клієнтів і партнерів та багато іншого -
Онлайн-події
Онлайн-зустрічі з експертами по цифровій
трансформації та технологіям Creatio -
Заходи
Знакові події з життя компанії
та масштабні заходи Terrasoft
-
Про компанію
Партнер Terrasoft принял участие в конференции " Moldova e-Gov Summit 2010".
Компания Deeplace, сертифицированный партнер группы компаний Terrasoft, приняла участие в конференции «Moldova e-Gov Summit 2010», которая состоялась в мае в Кишиневе (Республика Молдова). Конференция была посвящена вопросам информационных и коммуникационных технологий (ИКТ) для оптимизации управления.
Мероприятие, организованное Государственной канцелярией совместно с Министерством информационных технологий, проводилось впервые, однако, привлекло внимание представителей более чем 16 стран. Основная цель, которую перед собой поставили участники, - это обмен опытом по внедрению и применению ИКТ для организации е-правительства, е-образования и е-здравоохранения.
В рамках конференции специалисты компании Deeplace прочитали доклад, посвященный оптимизации и улучшению работы медицинских учреждений за счет автоматизации деятельности подразделений, связанных с обслуживанием пациентов, учетно-хозяйственной деятельностью и управлением. Данная тема очень актуальна для страны, так как задача повышения качества медицинского обслуживания населения выходит на государственный уровень и становится одним из приоритетных направлений государственного развития.
Важным условием улучшения качества работы с клиентами является использование специализированного программного обеспечения. Специально для медицинских учреждений группой компаний Terrasoft было разработано отраслевое решение - Госпитальная информационная система ГИС Медицина. Использование данной системы позволяет профильным организациям решать целый комплекс задач, среди которых: эффективное использование ресурсов учреждения, оптимизированное распределение нагрузки на персонал; получение оперативной информации о ходе лечебного процесса; сохранение истории обслуживания каждого пациента, автоматизацию подготовки документов и отчетов.
Главным итогом конференции участники и гости назвали практическую пользу мероприятия и решение конкретных задач, информативность докладов и презентаций экспертов.