-
Продукти
Low-code платформа
-
Studio Creatio
Інтелектуальна low-code платформа
для управління бізнес-процесами -
Portal Creatio
Портал для взаємодії з клієнтами та партнерами
на єдиній low-code платформі -
Бізнес-застосунки
Готові доповнення та темплейти
для розширення функціональності платформи
CRM-рішення-
Marketing Creatio
Мультиканальна платформа для управління
маркетинговими кампаніями -
Sales Creatio
Продукт для прискорення повного циклу
продажів: від ліда до повторних замовлень -
Service Creatio
Комплексне рішення для управління
внутрішнім і зовнішнім сервісом
Creatio названа лідером у рейтингу рішень для управління продажамиМагічному Квадранті Gartner, 2020Дізнатися більше -
Studio Creatio
-
Галузі
Рішення для галузей
- Експертиза
-
Сервіси
Підтримка
-
Технічна підтримка
Отримайте експертну допомогу
та консультації фахівців з платформи -
Customer Success Management
Швидше запускайте систему
в роботу з виділеним менеджером CSM -
Послуги з впровадження Creatio
Звертайтеся до експертів для реалізації
комплексних проєктів впровадження
Ресурси-
Клієнтський портал
Взаємодійте з підтримкою
та використовуйте велику базу знань -
Документація
Знайомтеся з можливостями
платформи у детальній документації -
Community
Спілкуйтесь та діліться досвідом
з іншими користувачами Creatio
Академія-
Тренінги
Вивчайте систему за допомогою тренінгів,
практикумів і онлайн-курсів -
Сертифікація
Підтвердіть свою експертизу
у платформі Creatio -
Університетська програма
Посильте свій курс вивченням
low-code технологій
-
Технічна підтримка
- Клієнти
-
Партнери
Партнерська екосистема Creatio
-
Переваги партнерства
Отримуйте високий дохід завдяки маржі
до 50% і гнучким варіантам партнерства -
Стати партнером
Розвивайте свій бізнес разом із лідером
на ринку low-code, BPM і CRM
-
Каталог партнерів
Глобальна мережа 750+ партнерських
організацій по всьому світу -
Послуги партнерів
IT, консалтингові та інші професійні
послуги партнерів Terrasoft
-
Партнерський портал
Використовуйте єдиний канал комунікацій
із вендором з усіх питань співробітництва -
Creatio Marketplace
Онлайн-майданчик для просування
партнерських рішень на платформі Creatio
-
Переваги партнерства
-
Компанія
Компанія
-
Про компанію
Ключові факти та цифри
для знайомства з Terrasoft -
Наша місія
У що ми віримо та яке
майбутнє будуємо -
Контакти
Географія офісів та контактні
дані для зв’язку
Події-
Новини
Про розвиток продуктів, досягнення
клієнтів і партнерів та багато іншого -
Онлайн-події
Онлайн-зустрічі з експертами по цифровій
трансформації та технологіям Creatio -
Заходи
Знакові події з життя компанії
та масштабні заходи Terrasoft
Creatio названа лідером у рейтингу рішень для управління продажамиМагічному Квадранті Gartner, 2020Дізнатися більше -
Про компанію
«Цена успеха: как выбрать и внедрить CRM» - ответы Terrasoft на CRM-конференции.
Группа компаний Terrasoft выступила партнером конференции «Цена успеха: как выбрать и внедрить CRM», которая состоялась 9 июля в Москве. Главной целью мероприятия стало представление оптимальных подходов к выбору и внедрению CRM для получения максимальной отдачи как от CRM-концепции в целом, так и от системы автоматизации. Мероприятие собрало более 70 участников из различных сфер бизнеса.
В рамках конференции Лана Чубаха, директор по развитию бизнеса группы компаний Terrasoft, представила доклад «Профессиональные CRM-решения для создания прибыльного бизнеса». Лана поделилась практическим опытом реализации CRM-проектов, обратив особое внимание слушателей на вопросы значения CRM-модели для бизнеса, стратегии сохранения и развития клиента в новых реалиях, а также постановки системы активных продаж и точек контроля жизнеспособности бизнеса (обязательные KPIs).
Живой интерес участников конференции вызвал круглый стол на тему «Как сделать внедрение CRM-системы быстрым и результативным для компании и безболезненным для пользователей», организованный экспертами Terrasoft. «Было приятно наблюдать высокий уровень осведомленности аудитории в вопросах построения взаимоотношений с клиентами. Порадовала конкретика вопросов, задаваемых участниками конференции, а также понимание важности подготовки менеджмента к изменениям CRM-моделей компаний» - резюмировала Лана Чубаха по итогам мероприятия.