-
Продукти
Low-code платформа
-
Studio Creatio
Інтелектуальна low-code платформа
для управління бізнес-процесами -
Portal Creatio
Портал для взаємодії з клієнтами та партнерами
на єдиній low-code платформі -
Бізнес-застосунки
Готові доповнення та темплейти
для розширення функціональності платформи
CRM-рішення-
Marketing Creatio
Мультиканальна платформа для управління
маркетинговими кампаніями -
Sales Creatio
Продукт для прискорення повного циклу
продажів: від ліда до повторних замовлень -
Service Creatio
Комплексне рішення для управління
внутрішнім і зовнішнім сервісом
Creatio названа лідером у рейтингу рішень для управління продажамиМагічному Квадранті Gartner, 2020Дізнатися більше -
Studio Creatio
-
Галузі
Рішення для галузей
- Експертиза
-
Сервіси
Підтримка
-
Технічна підтримка
Отримайте експертну допомогу
та консультації фахівців з платформи -
Customer Success Management
Швидше запускайте систему
в роботу з виділеним менеджером CSM -
Послуги з впровадження Creatio
Звертайтеся до експертів для реалізації
комплексних проектів впровадження
Ресурси-
Клієнтський портал
Взаємодійте з підтримкою
та використовуйте велику базу знань -
Документація
Знайомтеся з можливостями
платформи у детальній документації -
Community
Спілкуйтесь та діліться досвідом
з іншими користувачами Creatio
Академія-
Тренінги
Вивчайте систему за допомогою тренінгів,
практикумів і онлайн-курсів -
Сертифікація
Підтвердіть свою експертизу
у платформі Creatio
-
Технічна підтримка
- Клієнти
-
Партнери
Партнерська екосистема Creatio
-
Переваги партнерства
Отримуйте високий дохід завдяки маржі
до 50% і гнучким варіантам партнерства -
Стати партнером
Розвивайте свій бізнес разом із лідером
на ринку low-code, BPM і CRM
-
Каталог партнерів
Глобальна мережа 700+ партнерських
організацій по всьому світу -
Послуги партнерів
IT, консалтингові та інші професійні
послуги партнерів Terrasoft
-
Партнерський портал
Використовуйте єдиний канал комунікацій
із вендором з усіх питань співробітництва -
Creatio Marketplace
Онлайн-майданчик для просування
партнерських рішень на платформі Creatio
-
Переваги партнерства
-
Компанія
Компанія
-
Про компанію
Ключові факти та цифри
для знайомства з Terrasoft -
Наша місія
У що ми віримо та яке
майбутнє будуємо -
Контакти
Географія офісів та контактні
дані для зв’язку
Події-
Новини
Про розвиток продуктів, досягнення
клієнтів і партнерів та багато іншого -
Онлайн-події
Онлайн-зустрічі з експертами по цифровій
трансформації та технологіям Creatio -
Заходи
Знакові події з життя компанії
та масштабні заходи Terrasoft
Creatio названа лідером у рейтингу рішень для управління продажамиМагічному Квадранті Gartner, 2020Дізнатися більше -
Про компанію
Торговый дом «Гросс» совершенствует работу отдела продаж инструментами Terrasoft CRM.
«Программные Технологии»(Software Partner группы компаний Terrasoft) завершили проект внедрения системы Terrasoft CRM в Торговом доме «Гросс», что позволило клиенту выйти на более качественный уровень работы со своими заказчиками.
Торговый дом «Гросс» является крупным поставщиком сувенирной продукции как в Самарской области, так и в других регионах России. В 2010 году в компании начался процесс расширения штата компании, который предполагал также рост отдела продаж. Соответственно, увеличение количества менеджеров привело к вопросу оценки качества и эффективности их работы.
«Специалисты компании «Программные Технологии» предложили нам использовать CRM-систему для решения поставленных задач. После анализа рынка CRM-систем, мы отдали предпочтение продукту компании Terrasoft. Основными факторами при выборе являлись возможность индивидуальной настройки программного продукта под наши задачи, а также приемлемая стоимость решения» - комментирует процесс выбора поставщика Василий Аверин, директор ТД «Гросс».
Василий Аверин рассказывает о первом опыте работы с Terrasoft CRM: «Мы являемся пользователями CRM чуть более 2 месяцев, несмотря на это, сотрудники уже видят преимущества работы в данной системе. Доступ к информации о клиентах стал удобным и безопасным, появилась возможность управлять процессом продаж и своевременно реагировать на кризисные ситуации в бизнесе. Помимо основных функций, особенно удобной и востребованной для нас является возможность планирования рабочего времени, а также система напоминаний, реализованная непосредственно в Terrasoft CRM».