-
Продукти
Low-code платформа
-
Studio Creatio
Інтелектуальна low-code платформа
для управління бізнес-процесами -
Portal Creatio
Портал для взаємодії з клієнтами та партнерами
на єдиній low-code платформі -
Бізнес-застосунки
Готові доповнення та темплейти
для розширення функціональності платформи
CRM-рішення-
Marketing Creatio
Мультиканальна платформа для управління
маркетинговими кампаніями -
Sales Creatio
Продукт для прискорення повного циклу
продажів: від ліда до повторних замовлень -
Service Creatio
Комплексне рішення для управління
внутрішнім і зовнішнім сервісом
Creatio названа лідером у рейтингу рішень для управління продажамиМагічному Квадранті Gartner, 2020Дізнатися більше -
Studio Creatio
-
Галузі
Рішення для галузей
- Експертиза
-
Сервіси
Підтримка
-
Технічна підтримка
Отримайте експертну допомогу
та консультації фахівців з платформи -
Customer Success Management
Швидше запускайте систему
в роботу з виділеним менеджером CSM -
Послуги з впровадження Creatio
Звертайтеся до експертів для реалізації
комплексних проєктів впровадження
Ресурси-
Клієнтський портал
Взаємодійте з підтримкою
та використовуйте велику базу знань -
Документація
Знайомтеся з можливостями
платформи у детальній документації -
Community
Спілкуйтесь та діліться досвідом
з іншими користувачами Creatio
Академія-
Тренінги
Вивчайте систему за допомогою тренінгів,
практикумів і онлайн-курсів -
Сертифікація
Підтвердіть свою експертизу
у платформі Creatio -
Університетська програма
Посильте свій курс вивченням
low-code технологій
-
Технічна підтримка
- Клієнти
-
Партнери
Партнерська екосистема Creatio
-
Переваги партнерства
Отримуйте високий дохід завдяки маржі
до 50% і гнучким варіантам партнерства -
Стати партнером
Розвивайте свій бізнес разом із лідером
на ринку low-code, BPM і CRM
-
Каталог партнерів
Глобальна мережа 750+ партнерських
організацій по всьому світу -
Послуги партнерів
IT, консалтингові та інші професійні
послуги партнерів Terrasoft
-
Партнерський портал
Використовуйте єдиний канал комунікацій
із вендором з усіх питань співробітництва -
Creatio Marketplace
Онлайн-майданчик для просування
партнерських рішень на платформі Creatio
-
Переваги партнерства
-
Компанія
Компанія
-
Про компанію
Ключові факти та цифри
для знайомства з Terrasoft -
Наша місія
У що ми віримо та яке
майбутнє будуємо -
Контакти
Географія офісів та контактні
дані для зв’язку
Події-
Новини
Про розвиток продуктів, досягнення
клієнтів і партнерів та багато іншого -
Онлайн-події
Онлайн-зустрічі з експертами по цифровій
трансформації та технологіям Creatio -
Заходи
Знакові події з життя компанії
та масштабні заходи Terrasoft
Creatio названа лідером у рейтингу рішень для управління продажамиМагічному Квадранті Gartner, 2020Дізнатися більше -
Про компанію
Terrasoft выпустили новую версию продукта для автоматизации контакт центра — BPMonline Agent Desktop.
Группа компаний Terrasoft объявляет о релизе новой версии BPMonline Agent Desktop — программного продукта для автоматизации работы контакт-центра.
Преимуществом решения является возможность в едином окне получить доступ ко всем данным и функциям, необходимым для полноценной работы оператора контакт-центра. Такой подход сводит к минимуму информационный беспорядок и способствует повышению производительности и эффективности работы сотрудников компании.
Система предоставляет широкий набор функций для автоматизации ежедневной работы оператора контакт-центра:
- Единое окно агента контакт-центра
- Организация работы со звонками: входящие вызовы и исходящие обзвоны
- Детальная информация по клиенту, полная история коммуникаций
- Поиск и отображение различной информации по запросу клиента, отправка информации на e-mail
- Автоматическое создание обращений по входящим e-mail, по сообщениям в соц. сетях; отработка обращений
- Осуществление e-mail, SMS, почтовых рассылок
- Быстрый переход к разделам и информации CRM-системы или Service Desk-системы
- Работа оператора по бизнес-процессу
Помимо инструментов для работы операторов, BPMonline Agent Desktop предоставляет полноценное рабочее место супервизора контакт-центра с возможностью осуществления планирования и контроля работы команды.
Система доступна в двух конфигурациях — BPMonline CRM Agent Desktop и BPMonline Service Desk Agent Desktop, имеет web-интерфейс и может быть развернута как Cloud, так и On-Site. BPMonline Agent Desktop легко интегрируется с телефонными станциями и кол центр серверами, в частности, Avaya, Cisco, Infinity, Oktell и другими.
«Пользователи продукта BPMonline Agent Desktop оценят возможность в едином окне работать со всей информацией о клиенте и звонке. Система позволит организовать единую точку контакта клиентов с Вашей компанией, используя, при этом, удобные пользователю каналы коммуникаций: телефон, e-mail, социальные сети, SMS, — комментирует Андрей Довгань, руководитель направления General CRM группы компаний Terrasoft. — Мы уверены, что использование программного продукта BPMonline Agent Desktop поможет компаниям значительно повысить качество сервиса и превратить случайных потребителей в лояльных клиентов».