-
Продукти
Low-code платформа
-
Studio Creatio
Інтелектуальна low-code платформа
для управління бізнес-процесами -
Portal Creatio
Портал для взаємодії з клієнтами та партнерами
на єдиній low-code платформі -
Бізнес-застосунки
Готові доповнення та темплейти
для розширення функціональності платформи
CRM-рішення-
Marketing Creatio
Мультиканальна платформа для управління
маркетинговими кампаніями -
Sales Creatio
Продукт для прискорення повного циклу
продажів: від ліда до повторних замовлень -
Service Creatio
Комплексне рішення для управління
внутрішнім і зовнішнім сервісом
Creatio названа лідером у рейтингу рішень для управління продажамиМагічному Квадранті Gartner, 2020Дізнатися більше -
Studio Creatio
-
Галузі
Рішення для галузей
- Експертиза
-
Сервіси
Підтримка
-
Технічна підтримка
Отримайте експертну допомогу
та консультації фахівців з платформи -
Customer Success Management
Швидше запускайте систему
в роботу з виділеним менеджером CSM -
Послуги з впровадження Creatio
Звертайтеся до експертів для реалізації
комплексних проєктів впровадження
Ресурси-
Клієнтський портал
Взаємодійте з підтримкою
та використовуйте велику базу знань -
Документація
Знайомтеся з можливостями
платформи у детальній документації -
Community
Спілкуйтесь та діліться досвідом
з іншими користувачами Creatio
Академія-
Тренінги
Вивчайте систему за допомогою тренінгів,
практикумів і онлайн-курсів -
Сертифікація
Підтвердіть свою експертизу
у платформі Creatio -
Університетська програма
Посильте свій курс вивченням
low-code технологій
-
Технічна підтримка
- Клієнти
-
Партнери
Партнерська екосистема Creatio
-
Переваги партнерства
Отримуйте високий дохід завдяки маржі
до 50% і гнучким варіантам партнерства -
Стати партнером
Розвивайте свій бізнес разом із лідером
на ринку low-code, BPM і CRM
-
Каталог партнерів
Глобальна мережа 750+ партнерських
організацій по всьому світу -
Послуги партнерів
IT, консалтингові та інші професійні
послуги партнерів Terrasoft
-
Партнерський портал
Використовуйте єдиний канал комунікацій
із вендором з усіх питань співробітництва -
Creatio Marketplace
Онлайн-майданчик для просування
партнерських рішень на платформі Creatio
-
Переваги партнерства
-
Компанія
Компанія
-
Про компанію
Ключові факти та цифри
для знайомства з Terrasoft -
Наша місія
У що ми віримо та яке
майбутнє будуємо -
Контакти
Географія офісів та контактні
дані для зв’язку
Події-
Новини
Про розвиток продуктів, досягнення
клієнтів і партнерів та багато іншого -
Онлайн-події
Онлайн-зустрічі з експертами по цифровій
трансформації та технологіям Creatio -
Заходи
Знакові події з життя компанії
та масштабні заходи Terrasoft
Creatio названа лідером у рейтингу рішень для управління продажамиМагічному Квадранті Gartner, 2020Дізнатися більше -
Про компанію
CRM проект года – внедрение программы лояльности в компании «Белый Ветер ЦИФРОВОЙ».
Компания Terrasoft одержала победу в номинации «Лучший CRM проект года» конкурса CRM TOP AWARDS – награду получил проект внедрения комплексной программы лояльности в компании «Белый Ветер ЦИФРОВОЙ».
Проект внедрения в «Белый Ветер ЦИФРОВОЙ» был выполнен за 3 месяца - рекордные сроки для работы подобного масштаба. В настоящее время розничная сеть насчитывает 113 магазинов, а количество активных участников превысило 300 000.
Юрий Сафронов, начальник отдела ИТ «Белый Ветер Цифровой», максимально высоко оценил профессионализм сотрудников Terrasoft: «В Белый Ветер ЦИФРОВОЙ высокая планка требований к результатам. Проектной команде удалось выдержать жесткие временные рамки и при этом достичь превосходного качества исполнения. Terrasoft - первая компания, после работы с которой у меня осталось настолько положительное впечатление!»
Главной целью проекта было построение персонализированных коммуникаций, основанных на социально-демографических данных, информации о покупках и предпочтениях. Анна Прокофьева, руководитель группы аналитики и исследований, отметила, что результатом индивидуального подхода должно стать формирование долгосрочной эмоциональной лояльности покупателей к бренду. «С точки зрения бизнес-показателей, полученный результат означает увеличение количества постоянных покупателей, снижение расходов на рекламу при повышении эффективности кампаний» - подытожил Олег Ли, начальник отдела маркетинга.
Кроме этой награды, по результатам CRM TOP AWARDs 2012 компания Terrasoft стала единственным лауреатом премии «За новаторство», была признана одной из лучших компаний-внедренцев года, а программный продукт Terrasoft XRM в шестой раз был назван лучшей CRM-системой, разработанной в России и странах СНГ.
Ежегодный конкурс CRM TOP AWARDS, проводимый независимым порталом CRMONLINE.RU, призван определить наиболее значимых игроков CRM-рынка. Оценка компаний проводится путем голосования членов Экспертного Совета CRMONLINE.RU, в который входят специалисты CRM рынка СНГ.
«Белый Ветер ЦИФРОВОЙ» работает на рынке российского цифрового и компьютерного ритейла 20 лет и является опытной, динамично развивающейся торговой сетью.