-
Продукти
Low-code платформа
-
Studio Creatio
Інтелектуальна low-code платформа
для управління бізнес-процесами -
Portal Creatio
Портал для взаємодії з клієнтами та партнерами
на єдиній low-code платформі -
Бізнес-застосунки
Готові доповнення та темплейти
для розширення функціональності платформи
CRM-рішення-
Marketing Creatio
Мультиканальна платформа для управління
маркетинговими кампаніями -
Sales Creatio
Продукт для прискорення повного циклу
продажів: від ліда до повторних замовлень -
Service Creatio
Комплексне рішення для управління
внутрішнім і зовнішнім сервісом
Creatio названа лідером у рейтингу рішень для управління продажамиМагічному Квадранті Gartner, 2020Дізнатися більше -
Studio Creatio
-
Галузі
Рішення для галузей
- Експертиза
-
Сервіси
Підтримка
-
Технічна підтримка
Отримайте експертну допомогу
та консультації фахівців з платформи -
Customer Success Management
Швидше запускайте систему
в роботу з виділеним менеджером CSM -
Послуги з впровадження Creatio
Звертайтеся до експертів для реалізації
комплексних проєктів впровадження
Ресурси-
Клієнтський портал
Взаємодійте з підтримкою
та використовуйте велику базу знань -
Документація
Знайомтеся з можливостями
платформи у детальній документації -
Community
Спілкуйтесь та діліться досвідом
з іншими користувачами Creatio
Академія-
Тренінги
Вивчайте систему за допомогою тренінгів,
практикумів і онлайн-курсів -
Сертифікація
Підтвердіть свою експертизу
у платформі Creatio -
Університетська програма
Посильте свій курс вивченням
low-code технологій
-
Технічна підтримка
- Клієнти
-
Партнери
Партнерська екосистема Creatio
-
Переваги партнерства
Отримуйте високий дохід завдяки маржі
до 50% і гнучким варіантам партнерства -
Стати партнером
Розвивайте свій бізнес разом із лідером
на ринку low-code, BPM і CRM
-
Каталог партнерів
Глобальна мережа 750+ партнерських
організацій по всьому світу -
Послуги партнерів
IT, консалтингові та інші професійні
послуги партнерів Terrasoft
-
Партнерський портал
Використовуйте єдиний канал комунікацій
із вендором з усіх питань співробітництва -
Creatio Marketplace
Онлайн-майданчик для просування
партнерських рішень на платформі Creatio
-
Переваги партнерства
-
Компанія
Компанія
-
Про компанію
Ключові факти та цифри
для знайомства з Terrasoft -
Наша місія
У що ми віримо та яке
майбутнє будуємо -
Контакти
Географія офісів та контактні
дані для зв’язку
Події-
Новини
Про розвиток продуктів, досягнення
клієнтів і партнерів та багато іншого -
Онлайн-події
Онлайн-зустрічі з експертами по цифровій
трансформації та технологіям Creatio -
Заходи
Знакові події з життя компанії
та масштабні заходи Terrasoft
Creatio названа лідером у рейтингу рішень для управління продажамиМагічному Квадранті Gartner, 2020Дізнатися більше -
Про компанію
Фронт-офис и CRM. Прошлое. Настоящее. Будущее
4 декабря, в Москве, группа компаний Terrasoft приняла участие в главном событии розничного финансового года - VII RETAIL FINANCE FORUM. ИГРЫ РАЗУМА. АДАПТАЦИЯ СУЩНОСТИ.
Главными целями форума стали прогнозирование развития розничного финансового бизнеса и определение лучших ИТ-решений, помогающих развитию отрасли. Формат мероприятия предполагал выступление представителей ведущих российских банков и лидирующих, в сегменте автоматизации процессов в банках, ИТ-компаний.
Группу компаний Terrasoft в сессии «Изменившийся мир и его влияние на рынок розничных финансов», представил Юрий Шевченко, руководитель продаж финансовой практики с докладом «Фронт-офис и CRM. Прошлое. Настоящее. Будущее». Эксперт напомнил, как развивались CRM-технологии в СНГ на горизонте 2002 – 2010 годов и рассказал о текущих возможностях использования CRM, фронт-офиса и управления бизнес-процессами в рамках единой системы.
Сегодня во многих банках СНГ существует острая потребность в единой системе, которая станет центром управления процессами банка и поможет консолидировать информацию из бек-офисных систем и всех каналов коммуникаций. Система BPMonline Bank разработана для решения задач работы с клиентом на протяжении всего жизненного цикла: привлечение, оформление продуктов, финансовые операции, развитие клиентов, кросс-продажи и управление лояльностью. Решение имеет открытую конфигурацию и позволяет интегрироваться с основными информационными системами банка: АБС, процессинг, скоринг, хранилище данных.
«Представьте, как удобно в одной системе управлять привлечением клиентов и маркетинговыми кампаниями, развитием потребности и назначением встречи через контакт-центр, подбором продуктов и их оформлением в фронт-офисе, кросс-продажами и любыми операциями по привычным клиентам каналам коммуникации. Это и есть настоящий клиенториентированный банк», - отметил Юрий Шевченко.