-
Продукти
Low-code платформа
-
Studio Creatio
Інтелектуальна low-code платформа
для управління бізнес-процесами -
Portal Creatio
Портал для взаємодії з клієнтами та партнерами
на єдиній low-code платформі -
Бізнес-застосунки
Готові доповнення та темплейти
для розширення функціональності платформи
CRM-рішення-
Marketing Creatio
Мультиканальна платформа для управління
маркетинговими кампаніями -
Sales Creatio
Продукт для прискорення повного циклу
продажів: від ліда до повторних замовлень -
Service Creatio
Комплексне рішення для управління
внутрішнім і зовнішнім сервісом
-
Studio Creatio
-
Галузі
Рішення для галузей
- Експертиза
-
Сервіси
Підтримка
-
Технічна підтримка
Отримайте експертну допомогу
та консультації фахівців з платформи -
Customer Success Management
Швидше запускайте систему
в роботу з виділеним менеджером CSM -
Послуги з впровадження Creatio
Звертайтеся до експертів для реалізації
комплексних проєктів впровадження
Ресурси-
Клієнтський портал
Взаємодійте з підтримкою
та використовуйте велику базу знань -
Документація
Знайомтеся з можливостями
платформи у детальній документації -
Community
Спілкуйтесь та діліться досвідом
з іншими користувачами Creatio
Академія-
Тренінги
Вивчайте систему за допомогою тренінгів,
практикумів і онлайн-курсів -
Сертифікація
Підтвердіть свою експертизу
у платформі Creatio -
Університетська програма
Посильте свій курс вивченням
low-code технологій
-
Технічна підтримка
- Клієнти
-
Партнери
Партнерська екосистема Creatio
-
Переваги партнерства
Отримуйте високий дохід завдяки маржі
до 50% і гнучким варіантам партнерства -
Стати партнером
Розвивайте свій бізнес разом із лідером
на ринку low-code, BPM і CRM
-
Каталог партнерів
Глобальна мережа 750+ партнерських
організацій по всьому світу -
Послуги партнерів
IT, консалтингові та інші професійні
послуги партнерів Terrasoft
-
Партнерський портал
Використовуйте єдиний канал комунікацій
із вендором з усіх питань співробітництва -
Creatio Marketplace
Онлайн-майданчик для просування
партнерських рішень на платформі Creatio
-
Переваги партнерства
-
Компанія
Компанія
-
Про компанію
Ключові факти та цифри
для знайомства з Terrasoft -
Наша місія
У що ми віримо та яке
майбутнє будуємо -
Контакти
Географія офісів та контактні
дані для зв’язку
Події-
Новини
Про розвиток продуктів, досягнення
клієнтів і партнерів та багато іншого -
Онлайн-події
Онлайн-зустрічі з експертами по цифровій
трансформації та технологіям Creatio -
Заходи
Знакові події з життя компанії
та масштабні заходи Terrasoft
-
Про компанію
Инновационная компания DIVAN.TV внедрила BPMonline XRM
Группа компаний Terrasoft объявляет о завершении проекта внедрения системы BPMonline XRM в компании DIVAN.TV.
DIVAN.TV – пионер развития рынка технологии OTT в СНГ. Компания предоставляет для 300 млн. русско- и украиноязычной аудиторий в 200 странах мира уникальный сервис, который объединяет многоканальное телевидение, онлайн кинотеатр, музыку, ТВ-банкинг, ТВ-шопинг и другие услуги.
Основным отличием ОТТ провайдеров от провайдеров публичных видео-сервисов является использование легального, защищенного авторским правом контента. При этом, для достижения необходимого уровня монетизации услуг и выстраивания долгосрочных взаимоотношений с клиентами, компания должна поставлять абонентам качественный и интересный контент.
DIVAN.TV объявила тендер на программный продукт, который позволил бы вести и анализировать данные о предпочтениях клиентов и востребованности услуг. Среди всех участников тендера, компания остановила свой выбор на системе BPMonline ХRM.
В рамках внедрения проекта были осуществлены работы по настройке системы BPMonline ХRM для ведения каталога телеканалов, каталога видео-, аудиоматериалов и других видов контента. Благодаря данной интеграции, компания DIVAN.TV получила возможность собирать статистику по просмотрам ТВ-каналов, фильмов, прослушивания музыки относительно каждого абонента компании DIVAN.TV.
В результате интеграции BPMonline ХRM, компания DIVAN.TV получила удобный инструментарий для анализа востребованности контента, возможность сегментировать клиентов по различным критериям и формирования выборки целевой аудитории для проведения маркетинговых кампаний по продвижению новых предложений и существующих продуктов. Это в свою очередь поможет DIVAN.TV формировать продуктовый каталог предложений согласно интересам абонентов.