-
Продукти
Low-code платформа
-
Studio Creatio
Інтелектуальна low-code платформа
для управління бізнес-процесами -
Portal Creatio
Портал для взаємодії з клієнтами та партнерами
на єдиній low-code платформі -
Бізнес-застосунки
Готові доповнення та темплейти
для розширення функціональності платформи
CRM-рішення-
Marketing Creatio
Мультиканальна платформа для управління
маркетинговими кампаніями -
Sales Creatio
Продукт для прискорення повного циклу
продажів: від ліда до повторних замовлень -
Service Creatio
Комплексне рішення для управління
внутрішнім і зовнішнім сервісом
-
Studio Creatio
-
Галузі
Рішення для галузей
- Експертиза
-
Сервіси
Підтримка
-
Технічна підтримка
Отримайте експертну допомогу
та консультації фахівців з платформи -
Customer Success Management
Швидше запускайте систему
в роботу з виділеним менеджером CSM -
Послуги з впровадження Creatio
Звертайтеся до експертів для реалізації
комплексних проєктів впровадження
Ресурси-
Клієнтський портал
Взаємодійте з підтримкою
та використовуйте велику базу знань -
Документація
Знайомтеся з можливостями
платформи у детальній документації -
Community
Спілкуйтесь та діліться досвідом
з іншими користувачами Creatio
Академія-
Тренінги
Вивчайте систему за допомогою тренінгів,
практикумів і онлайн-курсів -
Сертифікація
Підтвердіть свою експертизу
у платформі Creatio -
Університетська програма
Посильте свій курс вивченням
low-code технологій
-
Технічна підтримка
- Клієнти
-
Партнери
Партнерська екосистема Creatio
-
Переваги партнерства
Отримуйте високий дохід завдяки маржі
до 50% і гнучким варіантам партнерства -
Стати партнером
Розвивайте свій бізнес разом із лідером
на ринку low-code, BPM і CRM
-
Каталог партнерів
Глобальна мережа 750+ партнерських
організацій по всьому світу -
Послуги партнерів
IT, консалтингові та інші професійні
послуги партнерів Terrasoft
-
Партнерський портал
Використовуйте єдиний канал комунікацій
із вендором з усіх питань співробітництва -
Creatio Marketplace
Онлайн-майданчик для просування
партнерських рішень на платформі Creatio
-
Переваги партнерства
-
Компанія
Компанія
-
Про компанію
Ключові факти та цифри
для знайомства з Terrasoft -
Наша місія
У що ми віримо та яке
майбутнє будуємо -
Контакти
Географія офісів та контактні
дані для зв’язку
Події-
Новини
Про розвиток продуктів, досягнення
клієнтів і партнерів та багато іншого -
Онлайн-події
Онлайн-зустрічі з експертами по цифровій
трансформації та технологіям Creatio -
Заходи
Знакові події з життя компанії
та масштабні заходи Terrasoft
-
Про компанію
Московский оператор связи «СИТИ-ТЕЛЕКОМ» внедрил CRM-систему Terrasoft
Группа компаний Terrasoft объявляет о завершении проекта внедрения CRM-системы BPMonline Telecom в компании ЗАО «СИТИ-ТЕЛЕКОМ».
ЗАО «СИТИ-ТЕЛЕКОМ» – оператор связи, оказывающий полный спектр телекоммуникационных услуг на территории Московского Международного Делового Центра «Москва-СИТИ» и Москвы. ЗАО «СИТИ-ТЕЛЕКОМ» осуществляет свою деятельность в области связи на основании лицензий, выданных Министерством РФ по связи и информатизации. ЗАО «СИТИ-ТЕЛЕКОМ» самостоятельно проводит работы по проектированию и строительству сетей связи. С 2009 года ЗАО «СИТИ-ТЕЛЕКОМ» является членом саморегулируемой организации (СРО) в проектировании и строительстве. Сегодня ЗАО «СИТИ-ТЕЛЕКОМ» предоставляет широкий спектр телекоммуникационных услуг. Общая численность клиентов составляет более 600 компаний.
Главной целью проекта стала автоматизация бизнес-процессов по предоставлению услуг абонентам. В рамках проекта были решены следующие задачи:
- автоматизации работы менеджера по продажам от момента первого контакта с клиентом до подписания договора;
- автоматизация бизнес-процессов подключения и отключения услуг абонентам;
- организация ведения каталога услуг, базы номеров и IP-адресов компании;
- формирование графика запланированных подключений услуг клиентам с учетом трудозатрат за указанный период;
- анализ результатов работы менеджеров коммерческого департамента в разрезе единоразовых и ежемесячных платежей клиентов;
- создание единого информационного пространства для коммерческого и технического департаментов компании.
«Мы остановили свой выбор на системе BPMonline Telecom по двум причинам. Во-первых, функциональность решения учитывает отраслевую специфику телекоммуникационных компаний, во-вторых, система позволяет автоматизировать сквозные бизнес-процессы оператора связи. Реализация CRM-проекта поможет «СИТИ-ТЕЛЕКОМ» ускорить процесс подключения и совершенствовать качество обслуживания клиентов», – комментирует Панина Евгения, начальник коммерческого отдела ЗАО «СИТИ-ТЕЛЕКОМ».