Creatio Academy: розклад практикумів на грудень

Розклад практикумів з Creatio на грудень вже на сайті. В останній місяць 2019 року ви зможете отримати практичні знання та поглибити свою експертизу з Creatio відразу в декількох напрямках — від роботи з продуктами на початковому рівні до налаштування системи засобами користувача, а також розробки нових застосунків на платформі. Знайомтеся з навчальною програмою, реєструйтеся і вдосконалюйте свої навички роботи з Creatio!

10-13 грудня. Продукти Creatio

Практикум призначений для користувачів Creatio, які тільки починають свою роботу в системі. Навчання буде корисним для партнерів і клієнтів Terrasoft, що мають потребу в продуктах для підвищення ефективності бізнесу, у тому числі управління взаємовідносинами з клієнтами й автоматизації бізнес-процесів компанії.

17-20 грудня. Адаптація та налаштування Creatio

Практикум розроблений для консультантів з впровадження, CRM-координаторів, бізнес-аналітиків та інших користувачів, які володіють знаннями з функціональності будь-якого продукту лінійки Creatio та хотіли б познайомитися з можливостями налаштування платформи засобами користувача.

24-27 грудня. Розробка в Creatio

Курс призначений для розробників-початківці на платформі Creatio, яким необхідні практичні навички кастомізації продуктів і прийоми конфігурування проектних рішень. У ході курсу учасники розглянуть різні питання, серед яких — тонке налаштування середовища розробки, програмування бізнес-процесів, типові кастомізації, реалізація web-сервісів, можливості для інтеграцій і т.д.

Детальна програма та реєстрація на практикуми >>

Хочете отримати максимум користі від навчання? Пройдіть безкоштовні інтерактивні онлайн-курси, присвячені темі вибраного практикуму. Курси включають відео, статті, тести й практичні завдання, що дозволять створити міцний базис перед проходженням практикумів.

Читайте також:

  • Terrasoft змінив назву платформи та продуктів на Creatio
  • Дізнайтеся більше про можливості Creatio — low-code платформи для управління бізнес-процесами та CRM