Terrasoft розширює продукти Creatio функціональністю для управління взаємовідносинами з партнерами

Знайомтеся з новою функціональністю Creatio для управління відносинами з партнерами, яка стане драйвером зростання партнерських продажів та інструментом для підвищення якості обслуговування партнерів у кожній точці взаємодії.

«Сьогодні робота з партнерами стає менш лінійною і більш вимогливою до автоматизації процесів, персоналізації, гнучкості й масштабовності, — коментує Іван Малафєєв, директор з продуктів Creatio. — Тому ми активно розвиваємо функціональність PRM (Partner Relationship Management) у платформі та продуктах Creatio».

Серед переваг PRM-інструментів Creatio — наявність готового партнерського порталу для організації тісної взаємодії компанії зі своїми партнерами, наскрізні процеси для автоматизації спільного маркетингу і продажів, а також low-code платформа для гнучкого налаштування функціональності системи з огляду на цілі й завдання компанії.

Єдиний портал Creatio. Партнерський портал може використовуватися разом із Sales Creatio або CRM-лінійкою Creatio. З одного боку, завдяки введенню партнерів в єдине інформаційне середовище Creatio, портал дає можливість організувати наскрізні процеси маркетингу і продажів через партнерську мережу, а також сервісне обслуговування партнерських організацій. З іншого боку, завдяки своїй архітектурі й вимогам до безпеки портал забезпечує обмежений доступ партнерів до даних і функціональності основної системи.

Гнучка партнерська програма. Ви можете вказувати різні умови співпраці для різних рівнів партнерства, відстежувати поточні й цільові показники партнерів, фіксувати проведення навчальних заходів та здійснювати облік сертифікованих фахівців.

Наскрізні бізнес-процеси. Під час роботи з перспективними угодами на порталі партнери можуть іти за налаштованими процесами продажів, самостійно заповнювати дані про клієнтів і доповнювати інформацію про конкурентів, спільно з менеджерами вашої компанії обробляти ліди й продажі, а також у реальному часі відстежувати статус своїх угод та переглядати зведену аналітику щодо продажів.

Персональні прайс-листи. В Creatio ви можете вказати персональний прайс-лист (наприклад, особливу знижку) для партнера, а також налаштувати різні прайс-листи для різних рівнів партнерства. Тож під час підбору продуктів у замовлення буде автоматично підтягуватися ціна із зазначеного прайс-листа.

Управління партнерськими фондами. В системі передбачено інструменти для організації роботи з партнерськими фондами. На прикладі маркетингового фонду налаштовано процеси нарахування фіксованого відсотка від суми продажів і, після погодження маркетингових активностей партнера, списання ухваленого бюджету з фонду.

Швидке налаштування порталу. Для налаштування порталу ви можете використовувати звичні інструменти low-code платформи Creatio. Наприклад, користувацькими засобами можна налаштувати новий або змінити наявний процес, який охоплюватиме як зовнішніх, так і внутрішніх користувачів системи. Або можна кількома кліками модифікувати інтерфейс і логіку роботи порталу, щоб адаптувати його функціональність з огляду на цілі та завдання вашої компанії.

Адміністрування користувачів. Можливість активувати й деактивувати користувачів порталу, а також розподіляти їхні права доступу є не тільки в основній системі Creatio, а й у профілі організації на порталі. Це дає можливість делегувати частину функцій адміністратору з боку партнера, який зможе самостійно налаштовувати профіль організації й управляти своїми користувачами.

Дізнайтеся більше про функціональність платформи та продуктів Creatio.

Отримайте безкоштовну 14-денну версію системи, щоб оцінити переваги low-code платформи для управління бізнес-процесами й CRM.

Замовте персональну презентацію, щоб дізнатися, як технології Creatio можуть допомогти у вирішенні ваших бізнес-завдань.

Читайте також: 

  • Оновлення Creatio: розвиток інструментів планування, персональні прайс-листи в замовленнях і управління партнерськими фондами
  • Знайомтеся з технологічними новинками в релізі Creatio 7.15 (раніше bpm’online)