Про автоматизацію масштабних бізнес-процесів у банківському секторі — в інтерв'ю Лілії Олегівни Лазепко, Члена Правління ОТП Банку

Як великому банку вдалося автоматизувати процеси цілої бізнес-лінії, успішно масштабувати це рішення на інші підрозділи, а також про те, яку роль у цьому відіграла команда — читайте в інтерв'ю, яке команда Terrasoft взяла у Лілії Олегівни Лазепко, члена Правління ОТП Банку.

Terrasoft: Ліліє Олегівно, дякуємо за те, що виділили час для нашого інтерв'ю. Давайте почнемо із запитання про IT-стратегію ОТП Банку. Чи можете ви розповісти про основні проекти банку в цьому напрямі?

Лілія Олегівна Лазепко: Загальний IT-тренд у всіх організаціях — це діджиталізація, що цілком збігається з нашою стратегією. Ми робимо акцент на впровадженні нових технологій, автоматизації процесів за допомогою digital-інструментів, paperless-проекти. У нашому випадку яскравим прикладом діджиталізації є саме проект із впровадження CRM-системи, який не просто спростив частину процесів банку, а й дав можливість автоматизувати роботу цілого напряму — корпоративної бізнес-лінії.

Terrasoft: Давайте тоді поговоримо докладніше про цей проект. Під впливом яких чинників було ухвалено рішення про автоматизацію процесів корпоративного блоку?

Лілія Олегівна Лазепко: Ініціаторами були безпосередньо представники бізнес-лінії. Передусім надійшов запит на CRM-систему як інструмент автоматизації процесів продажів. Раніше рішень для автоматизації в роботі цього напряму як таких не було, вся робота здійснювалася переважно в Excel-файлах і пошті. Не було централізованої бази даних нинішніх і потенційних клієнтів, що призводило до низки труднощів.

Terrasoft: Давайте перейдемо безпосередньо до проекту. Скільки часу потрібно було на нього і в чому його суть?

Лілія Олегівна Лазепко: На проект потрібно було 2 роки, що чимало, але за цей час ми встигли багато зробити — нині автоматизовано вже 80% процесів корпоративної лінії. І це з огляду на те, що на старті проекту в цьому напрямі, власне кажучи, не було описаних процесів.

Можна сказати, що сам проект складався з двох частин — автоматизації безпосередньо процесів продажів і автоматизації основних бізнес-процесів корпоративної лінії. Тобто CRM-складова стала тільки частиною масштабного проекту, який трансформувався в повноцінний BPM-проект.

Читайте повну версію інтерв'ю >>