Оновлення Creatio: нові інструменти для швидкої побудови діаграм процесів і поліпшення CRM-функціональності

19 березня випущено новий пакет оновлень платформи і продуктів Creatio. У фокусі оновлення — прискорення та спрощення роботи з діаграмами бізнес-процесів і схемами маркетингових кампаній. Крім того, ми додали наочні пояснення правил розрахунку термінів реакції і вирішення, що застосовуються до того чи іншого звернення залежно від його параметрів, а також реалізували кілька інших поліпшень для користувачів CRM-продуктів Creatio.

У списку нових можливостей та змін:

  • Бізнес-процеси. В системі оновлено інтерфейс дизайнера процесів. Його перевагою є помітне прискорення і спрощення роботи з діаграмою. Тепер ви можете налаштовувати послідовність кроків шляхом «витягування» потрібної дії з іншого елемента без подальшого ручного з’єднання елементів. Оновлений дизайнер дає можливість змінювати тип уже доданих елементів (дій, потоків), а також має більше вбудованих правил валідації під час побудови діаграм. Новий компонент використовується як під час редагування процесів, які були побудовані раніше в попередній версії дизайнера, так і під час роботи з новими діаграмами. При цьому він є єдиним інструментом для роботи з процесами у всіх продуктах Creatio.
  • Маркетингові кампанії. Щоб уніфікувати інструменти для побудови покрокових сценаріїв, ми узгодили інтерфейс дизайнера кампаній зі стилем дизайнера процесів Creatio. При цьому з’явилася можливість копіювати відразу кілька елементів кампанії, а також поліпшено відображення підписів до елементів. 
  • Управління зверненнями. Для користувачів Service Creatio додано наочні пояснення логіки розрахунку термінів реакції й вирішення того чи іншого отриманого звернення. В окремому вікні оператор або керівник групи підтримки може подивитися, за якими правилами система здійснила розрахунок, а також перевірити схему розрахунку під час її налаштування або зміни.
  • Портал Creatio. Серед поліпшень функціональності порталу — можливість додавати зображення безпосередньо в текст повідомлення на порталі, а також швидкий перехід до облікового запису організації на порталі з картки контрагента, а до зміни структури головної сторінки порталу — зі сторінки налаштування робочих місць системи.
  • Аналітика. Звіти Fast Report тепер можуть формуватися не тільки з реєстру розділу, а й і з вкладки «Аналітика» — таку опцію для потрібних вам звітів можна ввімкнути на етапі їхнього налаштування. Крім того, ви можете вибрати спосіб фільтрації даних для звіту: з використанням додаткової сторінки з фільтрами або з урахуванням налаштованих у розділі умов.
  • Адміністрування. Для зручності роботи адміністратора системи оновлено інтерфейс менеджера ліцензій. Новий розділ тепер доступний на сторінці дизайнера системи й відображає перелік доступних ліцензій із можливістю завантажити нові, масово розподілити або відкликати ліцензії.

Знайомтеся з детальним описом усіх змін та поліпшень, які ввійшли до нового пакета оновлень системи. А щоб оцінити переваги Creatio, використовуйте безкоштовну 14-денну версію системи.

Читайте також: