Beesender надає застосунки для управління чат-ботами у безкоштовне користування компаніям, які знаходяться в епіцентрі боротьби з COVID-19

Наш партнер Beesender приєднується до ініціативи Terrasoft Ukraine і надає у безкоштовне користування цільовим компаніям на 6 місяців застосунки для управління чат-ботами на платформі Creatio. Скористатися пропозицією зможуть установи охорони здоров'я, благодійні та волонтерські фонди, урядові та інші організації, які працюють, щоб зупинити поширення або пом'якшити наслідки пандемії COVID-19. На пільгових умовах продукти доступні вже з 25 березня.

Застосунки Beesender дозволять організаціям значно спростити та прискорити взаємодію з клієнтами. За допомогою цих рішень компанії зможуть підключити чат-боти для швидкого вирішення типових завдань з обслуговування без залучення операторів, а також організувати зручну роботу менеджерів у різних месенджерах і чатах, об'єднавши їх на одній платформі.

Партнер надасть компаніям не тільки продукти, а й послуги з їх налаштування, інтеграції з каналами комунікацій, підключення типового робота-автовідповідача та навчання користувачів. Також у міру завантаження будуть надані послуги з налаштування кастомізованих сценаріїв роботи чат-ботів.

У безкоштовне користування будуть надані наступні продукти Beesender:

  • Beesender Operator — омніканальне робоче місце оператора неголосового контакт-центру. Застосунок підключає до Creatio месенджери, соціальні мережі та віджети на сайті, що дозволяє об'єднати спілкування з клієнтами в різних каналах комунікацій на єдиній платформі.
  • Beesender Bot Master — конструктор, який дозволяє створювати чат-боти на платформі Creatio, використовуючи звичні інструменти системи. Створені за допомогою Beesender Bot Master боти дозволяють компаніям цілодобово залишатися на зв'язку з клієнтами, за лічені секунди відповідати на їхні запитання, а також вирішувати шаблонні завдання без участі співробітників.
  • Beesender Bot Sender — застосунок для проведення вихідних розсилок через месенджер. Рішення буде корисним для маркетингових розсилок або сервісних повідомлень за списком одержувачів. Клієнт, отримавши повідомлення, може почати листування з оператором або взаємодію з чат-ботом.

Детальніше про умови пільгового використання системи Creatio та застосунків Beesender читайте за посиланням.