Промислово-будівельна група «Ковальська» прискорює масштабування бізнесу за допомогою Creatio

ПБГ «Ковальська», найбільший в Україні виробник будівельних матеріалів і один із провідних девелоперів, впроваджує CRM-систему Creatio для прискорення масштабування бізнесу. Після завершення проекту систему будуть використовувати одразу декілька компаній, що входять до групи, — «Бетон від Ковальської», Siltek, «Авеню» і «Газобетон Каховка».

Головне завдання проекту — допомогти ПБГ «Ковальська» масштабуватися з огляду на динамічні темпи зростання бізнесу. Передусім буде вдосконалено роботу комерційної служби — компанія планує автоматизувати повний цикл продажів, щоб підвищити ефективність співробітників і всього відділу в цілому. Очікується також, що CRM-система допоможе менеджерам відстежувати й задовольняти потреби об'єкта будівництва на різних етапах — від поставок бетону і будматеріалів до тротуарної плитки та продукції інших компаній групи.

За підсумками проекту компанія отримає інструмент, за допомогою якого вона зможе налаштувати наскрізний процес роботи з клієнтами, управляти клієнтською базою і зберігати всю історію взаємодії з ними, автоматизувати рутинні операції на кшталт формування комерційних пропозицій і договорів, відстежувати в режимі реального часу аналітику за основними KPis співробітників і департаменту в цілому, управляти процесом планування та багато іншого. Все це дасть змогу не тільки підвищити ефективність процесів продажів, а й поліпшити взаємодію з клієнтами й надавати їм ще більш якісний сервіс.

Реалізацією проекту займається партнер Terrasoft Ukraine — компанія Consimple. Водночас команда ПБГ «Ковальська» також бере активну участь у впровадженні, щоб надалі розвивати систему власними силами. Після автоматизації продажів компанія планує масштабувати Creatio на інші ділянки своєї роботи, зокрема на маркетинг.

«У нас дуже амбітні плани щодо розвитку, і використання CRM-технологій — один з інструментів, який дасть нам можливість втілити ці плани в життя. Вже на першому етапі ми зможемо вибудувати правильні процеси взаємодії з клієнтом, від першого контакту до повторних і перехресних продажів, а також підвищити ефективність комерційної служби. Впевнені, що цей досвід буде успішним, і ми зможемо використати його в роботі інших департаментів», — зазначає Віталій Пукіш, комерційний директор ПБГ «Ковальська».

 

Читайте також:

  • Приєднуйтеся до онлайн-презентації нової версії Creatio 7.16 — ми будемо в ефірі 23 квітня!
  • Як вибрати ідеальну CRM-систему — читайте у короткому гіді, який підготували експерти Terrasoft Ukraine
  • Дізнайтеся більше про можливості продуктів Creatio для управління продажами, маркетингом і сервісом