Creatio п'ятий рік поспіль визнано лідером рейтингу кращих CRM-рішень за версією Nucleus Research

CRM-система Creatio п'ятий рік поспіль входить у топ-5 лідерів світового CRM-ринку за версією дослідницького агентства Nucleus Research. У рейтингу CRM Technology Value Matrix 2020 аналітики агентства високо оцінили функціональність і зручність використання Creatio.

CRM Technology Value Matrix — рейтинг CRM-вендорів, який створює міжнародна дослідницька компанія Nucleus Research. Аналітики вивчають можливості CRM-рішень для автоматизації продажів, маркетингу і клієнтського сервісу, оцінюючи їх за двома ключовими критеріями — функціональністю і ергономічністю. У результаті оцінювання вендори розподіляються за 4 категоріями: основні постачальники, фасилітатори, експерти та лідери.

Технології Creatio допомагають оптимізувати і прискорювати бізнес-процеси тисячам компаній по всьому світу, і п'ятирічне визнання в рейтингу Nucleus Research підтверджує здатність вендора орієнтуватися на потреби ринку. У фокусі розвитку продуктів Creatio — удосконалення CRM-функціональності для посилення продажів, маркетингу та сервісу, поліпшення BPM-ядра для швидкої трансформації процесів, а також розширення можливостей low-code платформи для простого створення унікальних ІТ-рішень.

«Ми раді, що вже протягом кількох років утримуємо лідируючі позиції в рейтингу Nucleus Research. Наша команда постійно працює над розвитком продуктів Creatio, орієнтуючись на потреби організацій і тенденції ринку, щоб надавати клієнтам тільки найкращі low-code, BPM і CRM-рішення», — прокоментувала Катерина Костерева, СЕО Terrasoft Ukraine.

 

Читайте також:

  • Creatio названо переможцем міжнародного рейтингу CRM Watchlist 2020
  • Creatio увійшла в Магічний Квадрант Gartner у категорії low-code платформ
  • Creatio названо лідером в рейтингу кращих рішень для управління продажами — Магічному квадранті Gartner 2019