Creatio вшосте включена в Магічний Квадрант Gartner у категорії рішень для управління клієнтським сервісом

Міжнародне аналітичне агентство Gartner опублікувало рейтинг найкращих рішень для управління клієнтським сервісом 2020 року — Gartner Magic Quadrant for the CRM Customer Engagement Center. CRM-рішення Creatio вже шостий рік поспіль включають до числа провідних систем для формування виняткового клієнтського досвіду і побудови тісних взаємовідносин з клієнтами.

Магічний Квадрант Gartner — це щорічне дослідження, яке визначає поточну ситуацію і тенденції розвитку, а також ключових гравців в різних сферах світового ІТ-ринку. Звіти допомагають компаніям обирати корпоративне ПЗ для окремих ділянок їх роботи і ґрунтуються на висновках експертів Gartner і користувачів тих чи інших рішень.

На думку аналітиків Gartner, компанії повинні надавати чіткий, грамотний, зрозумілий і персоналізований сервіс. При цьому координоване управління клієнтськими запитами як за допомогою служби підтримки, так і з використанням інструментів самообслуговування є однією зі складових якісного сервісу.

В цьому році з сотень продуктів для управління сервісом до звіту увійшли всього 16 рішень, серед них — і система Creatio. Користувачі Creatio відзначили легкість налаштування і модифікації системи, гнучкі можливості розгортання як в хмарі, так і на серверах компаній, а також синергію технологій low-code, BPM і CRM для швидкої трансформації процесів роботи з клієнтами.

«Ми дуже раді, що продукт Creatio для управління клієнтським сервісом вже вшосте представлений в Магічному квадранті Gartner! Цей результат став можливий завдяки нашій стратегії, яка незмінно орієнтована на клієнта, а також багатій функціональності платформи і продуктів Creatio, які ми безперервно розвиваємо і удосконалюємо», — прокоментувала Катерина Костерева, CEO Terrasoft Ukraine.

 

Читайте також:

  • П'ятий рік поспіль Creatio названо лідером рейтингу CRM-рішень за версією Nucleus Research
  • Creatio стала переможцем рейтингу CRM Watchlist 2020 року — щорічного рейтингу найбільш впливових гравців CRM-ринку
  • Дізнайтеся більше про можливості CRM-лінійки Creatio для управління клієнтським сервісом

 

Gartner — міжнародне аналітичне агентство, що спеціалізується в області аналізу інформаційних технологій і консалтингу. Компанія проводить дослідження, які допомагають приймати управлінські рішення ІТ-директорам, інвесторам і керівникам більше 10 000 різних підприємств по всьому світу.