-
Продукти
Low-code платформа
-
Studio Creatio
Інтелектуальна low-code платформа
для управління бізнес-процесами -
Portal Creatio
Портал для взаємодії з клієнтами та партнерами
на єдиній low-code платформі -
Бізнес-застосунки
Готові доповнення та темплейти
для розширення функціональності платформи
CRM-рішення-
Marketing Creatio
Мультиканальна платформа для управління
маркетинговими кампаніями -
Sales Creatio
Продукт для прискорення повного циклу
продажів: від ліда до повторних замовлень -
Service Creatio
Комплексне рішення для управління
внутрішнім і зовнішнім сервісом
Creatio названа лідером у рейтингу рішень для управління продажамиМагічному Квадранті Gartner, 2020Дізнатися більше -
Studio Creatio
-
Галузі
Рішення для галузей
- Експертиза
-
Сервіси
Підтримка
-
Технічна підтримка
Отримайте експертну допомогу
та консультації фахівців з платформи -
Customer Success Management
Швидше запускайте систему
в роботу з виділеним менеджером CSM -
Послуги з впровадження Creatio
Звертайтеся до експертів для реалізації
комплексних проектів впровадження
Ресурси-
Клієнтський портал
Взаємодійте з підтримкою
та використовуйте велику базу знань -
Документація
Знайомтеся з можливостями
платформи у детальній документації -
Community
Спілкуйтесь та діліться досвідом
з іншими користувачами Creatio
Академія-
Тренінги
Вивчайте систему за допомогою тренінгів,
практикумів і онлайн-курсів -
Сертифікація
Підтвердіть свою експертизу
у платформі Creatio
-
Технічна підтримка
- Клієнти
-
Партнери
Партнерська екосистема Creatio
-
Переваги партнерства
Отримуйте високий дохід завдяки маржі
до 50% і гнучким варіантам партнерства -
Стати партнером
Розвивайте свій бізнес разом із лідером
на ринку low-code, BPM і CRM
-
Каталог партнерів
Глобальна мережа 700+ партнерських
організацій по всьому світу -
Послуги партнерів
IT, консалтингові та інші професійні
послуги партнерів Terrasoft
-
Партнерський портал
Використовуйте єдиний канал комунікацій
із вендором з усіх питань співробітництва -
Creatio Marketplace
Онлайн-майданчик для просування
партнерських рішень на платформі Creatio
-
Переваги партнерства
-
Компанія
Компанія
-
Про компанію
Ключові факти та цифри
для знайомства з Terrasoft -
Наша місія
У що ми віримо та яке
майбутнє будуємо -
Контакти
Географія офісів та контактні
дані для зв’язку
Події-
Новини
Про розвиток продуктів, досягнення
клієнтів і партнерів та багато іншого -
Онлайн-події
Онлайн-зустрічі з експертами по цифровій
трансформації та технологіям Creatio -
Заходи
Знакові події з життя компанії
та масштабні заходи Terrasoft
Creatio названа лідером у рейтингу рішень для управління продажамиМагічному Квадранті Gartner, 2020Дізнатися більше -
Про компанію
Creatio вшосте включена в Магічний Квадрант Gartner у категорії рішень для управління клієнтським сервісом

Міжнародне аналітичне агентство Gartner опублікувало рейтинг найкращих рішень для управління клієнтським сервісом 2020 року — Gartner Magic Quadrant for the CRM Customer Engagement Center. CRM-рішення Creatio вже шостий рік поспіль включають до числа провідних систем для формування виняткового клієнтського досвіду і побудови тісних взаємовідносин з клієнтами.
Магічний Квадрант Gartner — це щорічне дослідження, яке визначає поточну ситуацію і тенденції розвитку, а також ключових гравців в різних сферах світового ІТ-ринку. Звіти допомагають компаніям обирати корпоративне ПЗ для окремих ділянок їх роботи і ґрунтуються на висновках експертів Gartner і користувачів тих чи інших рішень.
На думку аналітиків Gartner, компанії повинні надавати чіткий, грамотний, зрозумілий і персоналізований сервіс. При цьому координоване управління клієнтськими запитами як за допомогою служби підтримки, так і з використанням інструментів самообслуговування є однією зі складових якісного сервісу.
В цьому році з сотень продуктів для управління сервісом до звіту увійшли всього 16 рішень, серед них — і система Creatio. Користувачі Creatio відзначили легкість налаштування і модифікації системи, гнучкі можливості розгортання як в хмарі, так і на серверах компаній, а також синергію технологій low-code, BPM і CRM для швидкої трансформації процесів роботи з клієнтами.
«Ми дуже раді, що продукт Creatio для управління клієнтським сервісом вже вшосте представлений в Магічному квадранті Gartner! Цей результат став можливий завдяки нашій стратегії, яка незмінно орієнтована на клієнта, а також багатій функціональності платформи і продуктів Creatio, які ми безперервно розвиваємо і удосконалюємо», — прокоментувала Катерина Костерева, CEO Terrasoft Ukraine.
Читайте також:
- П'ятий рік поспіль Creatio названо лідером рейтингу CRM-рішень за версією Nucleus Research
- Creatio стала переможцем рейтингу CRM Watchlist 2020 року — щорічного рейтингу найбільш впливових гравців CRM-ринку
- Дізнайтеся більше про можливості CRM-лінійки Creatio для управління клієнтським сервісом
Gartner — міжнародне аналітичне агентство, що спеціалізується в області аналізу інформаційних технологій і консалтингу. Компанія проводить дослідження, які допомагають приймати управлінські рішення ІТ-директорам, інвесторам і керівникам більше 10 000 різних підприємств по всьому світу.