CRM-систему Creatio визнано лідером у рейтингу найкращих рішень для управління продажами — Магічному Квадранті Gartner 2020

Міжнародним дослідницьким агентством Gartner опубліковано Магічний Квадрант у категорії рішень для управління продажами — Gartner's Magic Quadrant for Sales Force Automation, 2020. В оцінці світового CRM-ринку цей рейтинг прийнято вважати одним з ключових. CRM-система Creatio вже п'ятий рік представлена ​​в Магічному квадранті Gartner і другий рік поспіль входить до сектору лідерів рейтингу.

Читайте повну версію звіту Gartner’s Magic Quadrant for Sales Force Automation, 2020 >>

Магічний Квадрант Gartner — це щорічне дослідження, яке визначає поточну ситуацію і напрямки розвитку, а також ключових гравців в різних сферах світового ІТ-ринку. Рейтинг дозволяє оцінити позицію і репутацію вендорів, враховуючи не тільки можливості продуктів, але також стратегію компанії, процеси роботи і технології, що використовуються у розробці.

Аналітики Gartner відзначають, що в 2019 році зростання ринку рішень для управління продажами (Sales Force Automation, SFA) склало 11,1%. За результатами опитування, 95% компаній використовують SFA-продукти регулярно і при цьому відзначають зростання ефективності продажів, прямий вплив на підвищення доходів і утримання клієнтів, а також критично важливе значення технологій автоматизації продажів для роботи організації.

У 2020 році з сотень різних рішень для управління продажами до Магічного Квадранта Gartner включено всього 15 систем. Завдяки високим оцінками експертів і клієнтів, CRM-система Creatio включена в сектор лідерів рейтингу. На позицію Creatio в Квадранті вплинули декілька факторів, серед яких — об'єднання інструментів для автоматизації всього контуру CRM-процесів на єдиній платформі, гнучкі low-code можливості для користувацького налаштування системи, а також численні галузеві рішення, які розширюють базову функціональність Creatio.

«Вже другий рік поспіль CRM-система Creatio для автоматизації продажів займає провідні позиції в Магічному квадранті Gartner! Дякуємо нашим клієнтам, партнерам, професійному співтовариству за довіру і високі оцінки, — зазначила Катерина Костерева, CEO Terrasoft Ukraine. — Ми дуже радіємо цьому досягненню і прагнемо безперервно розвивати і покращувати наші продукти, щоб не тільки задовольняти потреби компаній в інструментах для продажів, але і забезпечувати їх гнучкими low-code технологіями, які дозволять автоматизувати будь-які бізнес-ідеї за лічені дні і навіть години».

Читайте повну версію звіту Gartner’s Magic Quadrant for Sales Force Automation, 2020 >>

Технології Creatio допомагають тисячам компаній по всьому світу автоматизувати і прискорювати повний цикл продажів: від ліда до повторних замовлень. В основі Creatio лежить потужна low-code платформа, яка надає користувацькі інструменти для побудови, автоматизації та оптимізації процесів продажу. Безліч готових розширень і шаблонів, створених партнерським співтовариством і користувачами Creatio, дозволяють використовувати кращі практики продажів і швидше впроваджувати нові інструменти в роботу компанії для досягнення виняткових бізнес-результатів.

Спробуйте безкоштовну 14-денну версію Creatio >>

 

Читайте також:

  • Creatio вшосте включена в Магічний Квадрант Gartner у категорії рішень для управління клієнтським сервісом
  • Creatio п'ятий рік поспіль визнано лідером рейтингу кращих CRM-рішень за версією Nucleus Research
  • Creatio стала переможцем CRM Watchlist 2020 — щорічного рейтингу найвпливовіших гравців CRM-ринку

 

Gartner — міжнародне аналітичне агентство, що спеціалізується в області аналізу інформаційних технологій і консалтингу. Компанія проводить дослідження, які допомагають приймати управлінські рішення ІТ-директорам, інвесторам і керівникам більше 10 000 різних підприємств по всьому світу. Детальніше >>