Оновлення Creatio: новий сервіс веб-трекінгу, технологія Next Best Offer в продажах і розвиток low-code інструментів платформи

22 вересня випущено новий пакет оновлень low-code платформи і CRM-продуктів Creatio! Від автоматичного розрахунку показників плану до готової рекомендаційної моделі в продажах і розвитку користувацьких інструментів для налаштування функціональності — в системі з’явилося ще більше затребуваних технологій, які зможуть додати компанії швидкості, гнучкості та ефективності.

У числі нових можливостей і поліпшень:

  • Трекінг подій сайту. У Marketing Creatio повністю оновлено функціональність трекінгу подій сайту, і тепер користувачі системи отримають набагато більше можливостей для аналізу поведінки клієнтів на сайтах компанії.
    • Передбачено налаштування трекінгу як для одного, так і для декількох сайтів.
    • Розширено список типів відслідковуваних подій (наприклад, завершення реєстрації, завантаження файлу, додання/видалення товару з кошика).
    • По кожній події можна отримати додаткову інформацію (наприклад, сторінку, з якої користувач перейшов на ваш сайт, використовуваний браузер або роздільність екрана).
    • Події сайту реєструються в системі навіть при незавершеній сесії (наприклад, якщо користувач пішов зі сторінки, не дочекавшись її повного завантаження).
  • Email-маркетинг. Завдяки оновленню email-маркетологам стало простіше працювати з шаблонами листів — Creatio перевіряє HTML-код і повідомляє про наявність помилок. Крім того, в систему додано цілий ряд додаткових можливостей при роботі з аудиторією розсилки. Завдяки оновленню ви можете:
    • формувати аудиторію розсилки з різних об’єктів системи (джерелом може бути лід, контрагент, замовлення, учасник заходу та ін.);
    • фільтрувати одержувачів розсилок за значеннями полів пов’язаних об’єктів (наприклад, щоб в аудиторію розсилки потрапляли тільки ліди з певною потребою);
    • одним кліком очищати аудиторію розсилки;
    • у розсилках з динамічним контентом переглядати вміст листів, які були відправлені одержувачам.
  • Предиктивний аналіз даних. На сторінці продажу в Sales Creatio додано вкладку «Рекомендовані продукти», в основу роботи якої покладено готову модель машинного навчання. З її допомогою система аналізує раніше накопичену інформацію про продажі та рекомендує продукти, які клієнт з високою ймовірністю придбає.
  • Планування продажів. У розділі «Планування» реалізовано механізм автоматичного розрахунку показників плану із заданою періодичністю.
  • Майстер розділів. Завдяки оновленню з’явилося ще більше можливостей з налаштування логіки роботи сторінок Creatio користувацькими засобами. Наприклад, ви можете вибрати формат відображення поля дати/часу, вказати обмеження за кількістю символів для текстового поля, задати заголовок поля на різних мовах або налаштувати умови, при яких поле буде заповнюватися автоматично значенням з іншого пов’язаного поля.
  • Бізнес-процеси. У розділах Creatio з’явилася можливість запускати бізнес-процеси відразу за кількома обраними записами. Крім того, реалізовано низку додаткових функцій при роботі з багатопримірниковими підпроцесами:
    • З’явилася можливість виконувати трасування параметрів багатопримірникового підпроцесу. Дані трасування можна отримати як для елемента, так і для кожного запущеного екземпляра підпроцесу.
    • На діаграмі виконання багатопримірникового підпроцесу відображається кількість успішно виконаних, перерваних і зупинених екземплярів.
    • Є можливість користувацькими засобами створити параметр процесу типу «Колекція записів» і налаштувати його структуру.
  • Інтеграції. У режимі бета-тестування реалізовано можливість авторизації інтегрованих з Creatio застосунків за протоколом OAuth 2.0.

Знайомтеся з детальним описом всіх змін і поліпшень, які увійшли в новий пакет оновлень системи. А щоб оцінити переваги Creatio, використовуйте безкоштовну 14-денну версію системи.

Читайте також: