30+ інструментів для організації омніканального центру комунікацій — добірка готових рішень на Creatio Marketplace

З одного боку — поліпшити взаємодію з клієнтами і партнерами, розширити канали та персоналізувати комунікації. З іншого боку — організувати чітку роботу команди, прискорити процеси і підвищити продуктивність. Сьогодні подібні запити актуальні як ніколи!

Зустрічайте добірку розширень, конекторів і темплейтів на онлайн-майданчику Creatio Marketplace, які допоможуть об’єднати комунікації з різних каналів, а також організувати максимально ефективну роботу корпоративного чи аутсорсингового контакт-центру. У добірці — більше 30 рішень, які забезпечать компанії усіма необхідними інструментами для досягнення результату.

ТЕЛЕФОНІЯ В ІНТЕРФЕЙСІ CREATIO

Безліч готових конекторів до найбільш поширених АТС дозволяють організувати безшовну роботу з вхідними та вихідними дзвінками в інтерфейсі Creatio. Застосунки охоплюють широкий набір функціональних можливостей — від ідентифікації клієнта за номером телефону, маршрутизації і збереження історії дзвінків до запису розмов і збору статистики для аналізу результатів. У списку інтегрованих АТС — Asterisk, Avaya, Oktell, Cisco Finesse, Infinity, CallWay, Webitel, Binotel, Phonet, UISCom та інші.

Під час роботи з мобільними дзвінками використовуйте застосунок Call Tracker для збереження в системі історії дзвінків. А за допомогою універсального рішення Call2Tell ви зможете швидко підключити до Creatio будь-яку програмну, віртуальну або гібридну IP-АТС або зовнішній SIP-номер провайдера телефонії.

КОМУНІКАЦІЇ ЧЕРЕЗ МЕСЕНДЖЕРИ ТА ЧАТИ

Відразу кілька конекторів підключають до Creatio різні текстові засоби комунікацій: Telegram, Viber, Facebook Messenger, Twitter, JivoSite, Skype та інші. Їх завдання — об’єднати спілкування з клієнтами в єдине цифрове середовище.

  • Серед можливостей сертифікованого застосунка Beesender Operator — цілий комплекс інструментів для організації омніканального спілкування з клієнтами, включаючи динамічний розподіл чатів між операторами, повторне відкриття чату, збереження історії листування, аналітика в розрізі чатів і операторів і багато іншого.
  • Dialong connector також дозволяє вести спілкування з клієнтами, які пишуть вам у месенджерах, соціальних мережах або на сайті, безпосередньо з комунікаційної панелі Creatio. Це допомагає істотно скоротити навантаження на операторів і гнучко розподіляти вхідний трафік повідомлень.
  • JivoSite connector дозволяє автоматично створювати й оновлювати контакти в Creatio і прикріплювати історію листування або записи дзвінків в коментарях. Також ви можете використовувати застосунок JivoSite integration для збереження в системі діалогів із JivoSite.
  • Сертифіковане рішення SMS and Viber sender стане хорошим вибором для компаній, яким потрібно управляти масовими і тригерними розсилками з використанням SMS і Viber. З його допомогою ви можете сегментувати аудиторію, використовувати шаблони розсилок і макроси, налаштовувати відкладений запуск, отримувати статистику доставки повідомлень і багато іншого.
  • Ще одне популярне рішення Viber and SMS connector дозволяє відправляти з Creatio масові SMS- і Viber-розсилки з використанням різних сценаріїв.
  • Максимально задіяти мобільні канали комунікацій допоможуть також застосунки SMS-mailing, Push connector, Beesender Connect та інші.

ЧАТ-БОТИ В CREATIO

За допомогою конструктора Beesender Bot Master ви можете створювати чат-боти на платформі Creatio. Такі віртуальні помічники дозволяють компаніям цілодобово залишатися на зв’язку з клієнтами, за лічені секунди відповідати на їхні запитання, а також вирішувати шаблонні завдання без участі людини. Крім конструктора, на майданчику Creatio Marketplace доступні шаблони поширених чат-ботів від Beesender, серед них: автовідповідач, мультимовне вітання, запис на візит, реєстрація звернення, отримання зворотного зв’язку, перевірка знань і навіть доставка води.

Chatbot constructor — альтернативне рішення для автоматизації чат-ботів, яке дозволяє оптимізувати витрати й запропонувати клієнтам і колегам додатковий канал взаємодії. Наприклад, чат-бот може інформувати про новинки або акції, фіксувати замовлення або звернення, записувати на прийом або проводити опитування, відповідати на типові запитання та багато іншого.

Інтеграція з Sherlock Platform дозволяє проводити комунікації з клієнтами в месенджерах і соціальних мережах в автоматичному (чат-боти) або ручному (оператори) режимах в інтерфейсі Creatio. Рішення побудоване таким чином, щоб забезпечити функціонування високонавантаженого текстового контакт-центру в середовищі Creatio, при цьому автоматизувати будь-які кейси взаємодії з клієнтами через месенджери за допомогою чат-ботів.

ТЕЛЕМАРКЕТИНГ В CREATIO

Доповнення Webitel telemarketing допоможе організувати процес автоматичного інформування та обдзвону за списком абонентів. Підключення автоінформатора дозволяє вивільнити 3-5 операторів, а обдзвони в режимі predictive — підвищити ефективність роботи з вихідними дзвінками на 100-150%.

Конектор до сервісу автоматичного обдзвону Robovoice дозволяє вбудувати голосового робота в CRM-процеси. Бот здатний обдзвонити 1000 клієнтів всього за 1,5 години, розпізнає мову в реальному часі та вміє вести діалог за заданим сценарієм, включаючи інформування клієнта, отримання зворотного зв’язку та дії за умовою, в залежності від відповіді клієнта.

ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВЗАЄМОДІЇ

Ціла низка доповнень і шаблонів, доступних на Creatio Marketplace, дозволяє спростити роботу операторів, зробити її більш якісною і продуктивною. Наприклад:

  • Графіки роботи та розклад фахівців — доповнення допомагає створювати різні графіки роботи з обмеженням розкладу відповідно до обраного графіку. Це дозволяє спростити роботу операторів під час запису клієнтів до конкретних фахівців.
  • Управління скриптами розмов — застосунок допомагає управляти діалогом із використанням скрипта, який можна запустити з комунікаційної панелі.
  • Консультація за вхідним дзвінком — темплейт дозволяє обробляти дзвінок за допомогою попередньо налаштованої сторінки з можливістю швидко створити в системі лід, замовлення, продаж, звернення або просто проконсультувати з іншого питання і зафіксувати результат цього дзвінка.

Знайомтеся з усіма застосунками і темплейтами на Creatio Marketplace!

 

Читайте також: