Дайджест ACCELERATE ONLINE №3

Інтерактивна серія онлайн-зустрічей ACCELERATE ONLINE стала дійсно масштабною — тисячі глядачів з різних країн віртуально відвідали наші заходи, присвячені найбільш актуальним питанням розвитку бізнесу, управління процесами і цифрової трансформації в умовах нової бізнес-реальності. Неймовірний внесок у цей проєкт зробили наші партнери — спільними зусиллями ми провели понад 40 вебінарів!

Сьогодні ми ділимося фінальною добіркою онлайн-зустрічей цього року — знайомтеся і дивіться відеозаписи виступів!

ВИКОРИСТОВУЄМО ПЕРЕДОВІ ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ АВТОМАТИЗАЦІЇ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ

Бізнес-процеси — це «мотор», який забезпечує рух всієї організації, тому на ACCELERATE ONLINE ми, звичайно, приділили увагу питанням управління процесами. Експерт Confero Technologies поділився 5 простими кроками, які допоможуть створити ефективну систему внутрішнього контролю в організаціях будь-якого розміру. А компанія Sales'Up презентувала готове рішення на платформі Creatio для автоматизації процесів планування на довгостроковий період.

ВДОСКОНАЛЮЄМО РОБОТУ ФІНАНСОВИХ І КРЕДИТНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ

Відразу декілька заходів серії були присвячені фінансовій галузі. Голова Правління ОТП Банку розповів, які правила для фінансового ринку диктував 2020 рік, яким прогнозам економічної ситуації варто довіряти, а також як digital-трансформація банкінгу змінить ринок. А наш партнер Banza підняв теми кредитування і презентував продукт для автоматизації кредитного конвеєра: від оформлення заявки до видачі кредиту.

УПРАВЛЯЄМО РИТЕЙЛ-ПРОЦЕСАМИ

Багато уваги приділили і ритейлу як одній з найбільш динамічних галузей, що зазнала безліч змін у 2020 році. СЕО Sales'Up поділився практичними кейсами автоматизації процесів в FMCG — від планування продажів по торговим точкам до розрахунку ефективності трейдмаркетингових активностей. А спікер з Banza розповів про технології, які допоможуть ритейл-компаніям побудувати ідеальні відносини з клієнтами в 2021.

ПІДВИЩУЄМО ЕФЕКТИВНІСТЬ ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ

Клієнти — один з найпотужніших драйверів цифрової трансформації компаній, тому в рамках ACCELERATE ONLINE ми говорили про формування найкращого клієнтського досвіду. І, звичайно, не могли пропустити один з найбільш ефективних інструментів стимулювання продажів — експерти Banza презентували рішення для управління програмою лояльності: від формування бонусної системи до детального відстеження історії покупок.

ВИРІШУЄМО ЗАДАЧІ АГРОБІЗНЕСУ

В рамках вебінару експерт Sales'Up розповів про тренди агроринку-2020, у тому числі про діджиталізацію, а також продемонстрував готовий продукт на платформі Creatio, який дозволяє оптимізувати процеси продажів, планування замовлень і взаємодію між відділами агропідприємства.

ПРИСКОРЮЄМО РОБОТУ ЛОГІСТИЧНИХ КОМПАНІЙ

Онлайн-зустріч з Meest Group і Meest China була присвячена діджиталізаціі сфери логістики. Спікери підняли питання трансформації галузі в нових реаліях, поговорили про інноваційні інструменти, які формують цифрову екосистему логістичних компаній, а також розповіли, як забезпечити найкращий customer journey і втримати конкурентну перевагу.

АВТОМАТИЗОВУЄМО ВЗАЄМОДІЮ З КЛІЄНТАМИ ЗА ДОПОМОГОЮ ЧАТ-БОТІВ

Звичайно, ми не могли пройти повз трендової теми комунікаційних роботів. Засновник Beesender поділився реальними прикладами застосування чат-ботів: від автоматизації HR-процесів до роботизації внутрішнього і зовнішнього сервісу. А гості з Banza презентували конструктор чат-ботів на платформі Creatio: вони не тільки розповіли про його функціональність, але і в прямому ефірі пройшли весь шлях створення чат-боту і продемонстрували приклад його використання кінцевим користувачем.

 

Обов’язково знайомтеся з Дайджестом 1 і Дайджестом 2 — ми підготували безліч актуального контенту, який допоможете подивитися на різні бізнес-задачі під іншим кутом та знайти нові шляхи для розвитку бізнесу. А другий сезон ACCELERATE ONLINE уже зовсім близько — до зустрічі у 2021!

 

Читайте також: