-
Продукти
Low-code платформа
-
Studio Creatio
Інтелектуальна low-code платформа
для управління бізнес-процесами -
Portal Creatio
Портал для взаємодії з клієнтами та партнерами
на єдиній low-code платформі -
Бізнес-застосунки
Готові доповнення та темплейти
для розширення функціональності платформи
CRM-рішення-
Marketing Creatio
Мультиканальна платформа для управління
маркетинговими кампаніями -
Sales Creatio
Продукт для прискорення повного циклу
продажів: від ліда до повторних замовлень -
Service Creatio
Комплексне рішення для управління
внутрішнім і зовнішнім сервісом
Creatio названа лідером у рейтингу рішень для управління продажамиМагічному Квадранті Gartner, 2020Дізнатися більше -
Studio Creatio
-
Галузі
Рішення для галузей
- Експертиза
-
Сервіси
Підтримка
-
Технічна підтримка
Отримайте експертну допомогу
та консультації фахівців з платформи -
Customer Success Management
Швидше запускайте систему
в роботу з виділеним менеджером CSM -
Послуги з впровадження Creatio
Звертайтеся до експертів для реалізації
комплексних проєктів впровадження
Ресурси-
Клієнтський портал
Взаємодійте з підтримкою
та використовуйте велику базу знань -
Документація
Знайомтеся з можливостями
платформи у детальній документації -
Community
Спілкуйтесь та діліться досвідом
з іншими користувачами Creatio
Академія-
Тренінги
Вивчайте систему за допомогою тренінгів,
практикумів і онлайн-курсів -
Сертифікація
Підтвердіть свою експертизу
у платформі Creatio -
Університетська програма
Посильте свій курс вивченням
low-code технологій
-
Технічна підтримка
- Клієнти
-
Партнери
Партнерська екосистема Creatio
-
Переваги партнерства
Отримуйте високий дохід завдяки маржі
до 50% і гнучким варіантам партнерства -
Стати партнером
Розвивайте свій бізнес разом із лідером
на ринку low-code, BPM і CRM
-
Каталог партнерів
Глобальна мережа 750+ партнерських
організацій по всьому світу -
Послуги партнерів
IT, консалтингові та інші професійні
послуги партнерів Terrasoft
-
Партнерський портал
Використовуйте єдиний канал комунікацій
із вендором з усіх питань співробітництва -
Creatio Marketplace
Онлайн-майданчик для просування
партнерських рішень на платформі Creatio
-
Переваги партнерства
-
Компанія
Компанія
-
Про компанію
Ключові факти та цифри
для знайомства з Terrasoft -
Наша місія
У що ми віримо та яке
майбутнє будуємо -
Контакти
Географія офісів та контактні
дані для зв’язку
Події-
Новини
Про розвиток продуктів, досягнення
клієнтів і партнерів та багато іншого -
Онлайн-події
Онлайн-зустрічі з експертами по цифровій
трансформації та технологіям Creatio -
Заходи
Знакові події з життя компанії
та масштабні заходи Terrasoft
Creatio названа лідером у рейтингу рішень для управління продажамиМагічному Квадранті Gartner, 2020Дізнатися більше -
Про компанію
11 застосунків для автоматизації клієнтських та операційних процесів — огляд новинок на Creatio Marketplace

Перевага low-code рішень Creatio в тому, що вони не лише дозволяють управляти типовими клієнтськими і внутрішніми процесами організації, але й мають безліч готових доповнень, за допомогою яких можна швидко розширити базову функціональність системи і в єдиному середовищі автоматизувати абсолютно різні бізнес-завдання.
Сьогодні в нашій добірці новинок на Creatio Marketplace — цілий спектр вирішуваних завдань: від ведення табеля робочого часу і проведення опитувань до управління бюджетами і забезпечення відповідності вимогам регуляторів. Знайомтеся і підбирайте інструменти, які найкраще закривають ваші потреби!
УПРАВЛІННЯ ФІНАНСАМИ
Універсальний модуль для управління бюджетами і витратами Budget management дозволяє працювати з бюджетною частиною і витратами організації у звичному інтерфейсі Creatio. За допомогою доповнення ви зможете відстежувати поточний стан бюджету, а також гнучко управляти лімітами використання коштів у компанії.
УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ І ВІДПОВІДНІСТЮ
Готове програмне рішення ComplyTrack Creatio зробить функції і процеси із забезпечення відповідності вимогам регуляторів (KYC, AML, CTF, законодавство, галузеві стандарти) прозорими і контрольованими.
Система надає унікальний набір функцій і процесів, які необхідні для організації протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинних шляхом, та фінансуванню тероризму. Серед процесів системи — акцептація нового клієнта (onboarding), моніторинг угоди, розгляд нових документів клієнта, розслідування підозрілих операцій, обробка запитів регуляторів та інші. Універсальна функціональність програми робить її зручним інструментом системи внутрішнього контролю будь-якого підприємства.
ВЗАЄМОДІЯ З КЛІЄНТАМИ І ПАРТНЕРАМИ
Доповнення Survey module допоможе організувати проведення опитувань з використанням інструментів Creatio. Модуль дозволяє створювати індивідуальні опитування для кожної аудиторії або використовувати шаблони, відправляти анкети обраним контактам, а також автоматично завантажувати відповіді в Creatio для збереження історії та аналізу результатів.
Застосунок Email address validation виконує перевірку email-адрес на їх існування і справжність. Конектор працює у поєднанні з email-провайдером (у поточній версії налаштована інтеграція із SendGrid). Він буде максимально ефективний у продукті Marketing Creatio, але може бути використаний і в інших продуктах Creatio, якщо є необхідність перевіряти адреси електронної пошти контактів.
Налаштувати відправку масових чи індивідуальних Viber- і SMS-повідомлень можна за допомогою конектора Viber and SMS notifications for Creatio. Застосунок дає можливість вибирати одержувачів розсилки із CRM-системи або імпортувати список із Excel, відображає статус відправки повідомлень, а також зберігає історію в профілі контакту.
ПРОДУКТИВНІСТЬ СПІВРОБІТНИКІВ І HR-ПРОЦЕСИ
За допомогою доповнення Timesheet for Creatio можна вести табель відвідувань для обліку фактичного робочого часу співробітників компанії. Табель заповнюється спеціалістом відділу кадрів або іншою відповідальною особою. Застосунок включає гнучку аналітику відвідувань і може слугувати основою для запуску внутрішніх процесів компанії в залежності від даних табеля.
Доповнення Colored activities by tags відображає активності в розкладі різним кольором залежно від вказаних тегів. Рішення спрощує роботу з активностями в Creatio, допомагаючи користувачеві краще планувати свій робочий час, швидше орієнтуватися в розкладі і не пропускати важливих справ, відмічених тегом.
РОБОТА З ФАЙЛАМИ І ДОКУМЕНТАМИ
Конектор File core for Creatio розширює можливості по роботі з файлами завдяки інтеграції з Google Suite. Застосунок надає повний спектр функцій з управління контентом, включаючи створення, редагування і перегляд файлів в інтерфейсі Creatio, збереження історії змін і багато іншого.
За допомогою доповнення No-Code reports можна розширити базову функціональність Creatio з налаштування звітів pdf-формату. Користувацькі інструменти допоможуть значно скоротити час на створення друкованих форм і звітів різного ступеня складності, і робити це без написання програмного коду.
СИНХРОНІЗАЦІЯ ДАНИХ
Конектор BC 1C connector for Creatio допоможе швидко, користувацькими засобами налаштувати обмін даними між Creatio і 1С, що дозволяє скоротити часові витрати на заповнення даних у двох системах і підвищити якість роботи.
СУБД-незалежний застосунок Import constructor for Creatio допоможе налаштувати взаємодію Creatio з внутрішніми системами підприємства, щоб підтримувати дані в актуальному стані. Модуль дозволяє візуально налаштувати мапінг, з’єднатися із зовнішніми базами та імпортувати дані з них на щоденній (або разовій) основі. Для налаштування не потрібні знання SQL або мови програмування, і застосунок забезпечує імпорт великої кількості даних за короткий час (до 10 млн записів за ніч).
Знайомтеся з усіма застосунками і темплейтами на Creatio Marketplace!
Читайте також:
- 30+ інструментів для організації омніканального центру комунікацій — добірка готових рішень на Creatio Marketplace
- Новинки Creatio Marketplace: від управління ризиками підприємства до інструментів для розробників
- Реліз Creatio 7.17 — дивіться відеозапис презентації за участю продуктових лідерів Terrasoft