Оновлення Creatio: нові елементи в кампаніях і low-code налаштування SOAP-сервісів

23 березня випущено новий пакет оновлень платформи та продуктів Creatio. У фокусі — поліпшення в дизайнері бізнес-процесів і low-code налаштування SOAP-сервісів, нові елементи в маркетингових кампаніях і можливість використовувати бот-платформи для первинної обробки повідомлень з Facebook Messenger.

NO-CODE / LOW-CODE ІНСТРУМЕНТИ ПЛАТФОРМИ

  • Бізнес-процеси. У дизайнері процесів додано можливість за вказаними умовами формувати назви файлів, які створюються процесом при генерації звітів. Крім того, адміністратору системи стало зручніше налаштовувати права доступу на запуск користувачами окремих бізнес-процесів. Тепер змінити правила можна не лише в дизайнері при налаштуванні самого процесу, а й у бібліотеці процесів на сторінці його властивостей. Це дозволяє спростити налаштування прав доступу, наприклад для декількох процесів з однієї групи.
  • Інтеграції. Low-code інструменти платформи активно розвиваються, і цього разу у фокусі оновлення — автоматизація налаштування SOAP-сервісів. У майстрі налаштувань ви можете в декілька кліків завантажити потрібний WSDL або XSD-файл і вибрати лише ті методи та їх параметри, які необхідно використовувати. У результаті в Creatio буде налаштована інтеграція з веб-сервісом з відповідними характеристиками. Код, що викликає веб-сервіс, буде створений автоматично із завантаженого файлу.
  • Робота з пакетами. Функціональність будь-якого застосунку Creatio збирається із окремих модулів за принципом LEGO, тому механізм пакетів є одним із базових інструментів платформи. Серед поліпшень цього механізму — можливість множинного вибору об’єктів для прив’язки даних до пакетів, а також більш зручний формат відображення помилок прив’язки, які були виявлені системою при перенесенні даних між пакетами.

АВТОМАТИЗАЦІЯ ПРОДАЖІВ, МАРКЕТИНГУ, СЕРВИСУ ТА ОПЕРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ ОРГАНІЗАЦІЇ

  • Омніканальність. Реалізовано відразу декілька поліпшень, які дозволять знизити навантаження на операторів при роботі з чатами:
    • З’явилася можливість використовувати бот-платформи для первинної обробки повідомлень з Facebook Messenger. Якщо бот не зможе опрацювати запит клієнта, то чат буде переданий на оператора в Creatio зі збереженням діалогу клієнта з ботом.
    • Для зручності оператора дії завершення чату та переходу до дублів контакту відображаються у вигляді кнопок у верхній області відкритого чату.
    • Є можливість швидко перемикатися між чатами — в нижній області відображаються всі чати, які знаходяться в роботі у оператора, а також кількість нових повідомлень у них.
  • Маркетингові кампанії. Окрім поліпшення зовнішнього вигляду елементів, у дизайнері кампаній додано дві нові дії. Елемент «Виключити дублі» перевіряє аудиторію кампанії за вказаними правилами і зупиняє участь для дублів. А елемент «Довільний розподіл» дозволяє довільним чином направити учасників за різними гілками кампанії, що зручно використовувати для контрольних груп або спліт-тестів.
  • Продуктовий каталог. Для зручності роботи з продуктовим каталогом у лінійці продуктів Financial Services Creatio характеристики клієнта і продукту в умовах продукту розміщені на окремих вкладках. При цьому ви можете легко налаштувати приналежність тієї чи іншої характеристики клієнту або продукту.
  • Візування. У керівників з’явилася можливість приховувати повідомлення про візи, які були спрямовані на підлеглих співробітників і відображаються в загальному списку завдяки ієрархії прав доступу. Це дозволяє швидше обробляти запити на візування, не витрачаючи час на сортування повідомлень.

Знайомтеся з детальним описом всіх змін і поліпшень, які увійшли в новий пакет оновлень системи. А щоб оцінити переваги Creatio, використовуйте безкоштовну 14-денну версію системи.

 

Читайте також:

  • Штучний інтелект, «розумні» алгоритми та роботизація — 20 готових застосунків на Creatio Marketplace
  • Підвищуємо швидкість навчання — на порталі Creatio Academy повністю обновлено документацію по платформі і продуктах Creatio
  • Реліз Creatio 7.17 — дивіться відеозапис презентації за участю продуктових лідерів Terrasoft