Creatio всьоме включена в Магічний Квадрант Gartner у категорії рішень для управління клієнтським сервісом

Міжнародне аналітичне агентство Gartner вже сьомий рік поспіль включає CRM-систему Service Creatio в число найкращих рішень для управління клієнтським сервісом — Gartner Magic Quadrant for the CRM Customer Engagement Center.

У 2021 році із сотень претендентів до звіту увійшли всього 16 систем, серед них — і Creatio. Магічний Квадрант Gartner — це щорічне дослідження, яке визначає поточну ситуацію та тенденції розвитку, а також ключових гравців у різних сферах світового IT-ринку. Звіти ґрунтуються на висновках експертів Gartner і користувачів тих чи інших рішень і допомагають компаніям вибирати технології для окремих напрямків своєї діяльності.

На думку аналітиків Gartner, компанії мають надавати своїм клієнтам послідовний, легкий, продуманий і персоналізований сервіс. При цьому здатність організувати обробку запитів як за допомогою служби підтримки, так і з використанням інструментів самообслуговування є одним зі складових відмінного клієнтського сервісу.

«Ми пишаємося тим, що вже багато років входимо в Магічний квадрат Gartner. Ми дуже раді допомагати компаніям надавати першокласний клієнтський сервіс, гнучко управляти бізнес-процесами, швидко автоматизувати нові ділянки роботи та на льоту адаптуватися до змін. Для цього в Creatio є все необхідне», зазначила Катерина Костерева, CEO Terrasoft Ukraine.

Service Creatio — це єдина омніканальна платформа для управління внутрішнім і зовнішнім сервісом організації. З її допомогою компанії можуть об’єднати розрізнені канали комунікацій, організувати чітку роботу контакт-центру, прискорити сервісні процеси і з легкістю забезпечити винятковий клієнтський досвід. В основі продукту лежить потужна low-code/no-code платформа, яка надає користувацькі інструменти для автоматизації процесів і налаштування програмних рішень без навичок програмування.

Дізнайтеся більше про платформу та продукти Creatio >>

 

Читайте також:

  • «Ринок low-code/no-code: стан і перспективи»: Terrasoft опублікував звіт, присвячений технологіям розробки корпоративного ПЗ без програмування
  • CRM-система Creatio — серед найкращих рішень для управління продажами 2021 року
  • Реліз Creatio 7.18 відбувся — знайомтеся з ключовими інноваціями платформи

 

Gartner — міжнародне аналітичне агентство, що спеціалізується в області аналізу інформаційних технологій і консалтингу. Компанія проводить дослідження, які допомагають ухвалювати рішення ІТ-директорам, інвесторам і керівникам більше 10 000 різних підприємств по всьому світу.