Low-code команди ОТП Банку презентували результати своєї роботи в рамках Creatio Demo Day

Наприкінці серпня в конференц-залі Terrasoft відбувся закритий захід «OTP Bank Creatio Demo Day», який було організовано за підтримки правління ОТП Банку та за участю експертів Terrasoft. Метою першої зустрічі в новому форматі стала презентація реалізованої функціональності на платформі Creatio та отриманих бізнес-результатів, які були досягнуті low-code командами банку.

ОТП Банк, визнаний лідер фінансового сектору України, з 2017 року використовує low-code платформу Creatio для автоматизації своїх бізнес-процесів. Сьогодні з функціональністю Creatio щодня працюють понад 700 співробітників банку: на єдиній платформі автоматизовані процеси корпоративної та роздрібної бізнес-лінії, процеси видачі кредитів, ризик-менеджменту та інші напрямки роботи банку. При цьому 100% завдань з налаштування і запуску нової функціональності виконуються внутрішніми командами, без залучення зовнішніх ресурсів.

Завдяки роботі на стику IT та бізнесу, технології low-code/no-code стають драйвером цифрової трансформації — за прогнозами аналітиків Gartner, до 2023 року більше 50% середніх і великих компаній впровадять low-code платформу в якості однієї зі своїх стратегічних програмних платформ. Знаючи ці перспективи, ОТП Банк першим на ринку України трансформував підхід до автоматизації процесів і створення необхідних банку IT-рішень, передавши більшість завдань з автоматизації в руки бізнес-підрозділів.

Літній захід «OTP Bank Creatio Demo Day», в якому взяли участь low-code команди та керівництво банку, а також представники вендора, було присвячено найбільш інноваційним і результативним рішенням на платформі Creatio. Лідери проєктів презентували понад 10 рішень, які за підсумками зустрічі отримали нагороди в різних номінаціях.

У заході взяли участь Володимир Мудрий, голова правління ОТП Банку, а також Лілія Лазепко, член правління. «У своїх проєктах low-code команди банку керуються принципом синергії — бізнес-аналітики за допомогою користувацьких інструментів Creatio швидко створюють і модифікують потрібну функціональність, в той час як розробники вирішують інтеграційні завдання і більш складні технологічні питання. Використання такого підходу дозволяє значно прискорити реалізацію нових бізнес-ідей, скоротивши при цьому навантаження на IT-фахівців, — зазначила Лілія Лазепко. — Це однозначно виграшна стратегія, і ми й надалі посилюватимемо цей напрям. Звичайно ж, будемо активно підтримувати ініціативи low-code команд, адже це основа успішної цифрової трансформації банку».

У рамках зустрічі Іван Малафєєв, Chief Product Officer Terrasoft, розповів про тенденції розвитку світового low-code ринку і стратегію розвитку платформи та продуктів Creatio на найближче півріччя. На завершення учасники змогли в неформальній атмосфері поспілкуватися з лідерами R&D Terrasoft, обмінятися ідеями та зворотним зв’язком.

«Ми дуже раді приймати таких гостей! З командою ОТП Банку ми співпрацюємо вже давно і дуже надихаємося результатами, які команди досягають за допомогою low-code/no-code технологій Creatio, — прокоментував Сергій Ломака, директор по роботі з ключовими клієнтами Terrasoft. — Упевнений, 2021 рік стане для клієнта ще однією значущою віхою на шляху побудови low-code банку. А ми зі свого боку — а це R&D, технічна підтримка, Customer Success, всі в компанії зробимо все можливе, щоб кожен наш клієнт міг створювати і змінювати функціональність Creatio за лічені дні, години чи навіть хвилини».

 

Читайте також:

  • Про автоматизацію масштабних бізнес-процесів у банківському секторі — читайте інтерв’ю Лілії Лазепко, члена правління ОТП Банку
  • Low-Code Day — дивіться відеозаписи виступів з масштабного онлайн-заходу для бізнес- та ІТ-лідерів
  • «Ринок low-code/no-code: стан і перспективи»: Terrasoft опублікував звіт, присвячений технологіям розробки корпоративного ПЗ без програмування