Новини

Ефективна лідогенерація в B2B: як бізнесу отримати стабільний потік лідів. Чек-лист для управління лідогенерацією
Як перетворити зацікавлених відвідувачів в лояльних клієнтів, які типи контенту сьогодні найбільш ефективні для лідогенерації і які інструменти прийшли на заміну холодним дзвінкам? Ми підготували для вас новий матеріал, присвячений побудові та ефективному управлінню лідогенерацією в В2В. Знайомтеся!
Creatio включено в Магічний квадрант Gartner 2021 в категорії low-code платформ enterprise-класу
Міжнародне дослідницьке агентство Gartner опублікувало щорічний рейтинг low-code платформ — Magic Quadrant for Enterprise Low-Code Application Platforms, 2021. Платформа Creatio третій рік поспіль входить у цей рейтинг, допомагаючи компаніям підвищувати продуктивність ІТ-команд, скорочувати час запуску розроблених рішень і поліпшувати взаємодію бізнесу та ІТ.
Магічний квадрант Gartner 2021: платформу Creatio названо лідером у рейтингу найкращих рішень для автоматизації B2B-маркетингу
Міжнародна дослідницька агенція Gartner опублікувала звіт Gartner Magic Quadrant for B2B Marketing Automation Platforms, 2021 — огляд світового ринку рішень для автоматизації В2В-маркетингу. Платформа Creatio вже вшосте представлена в цьому огляді і третій рік поспіль входить в сектор лідерів рейтингу.
Команда Terrasoft Ukraine встановила відразу два рекорди!
У вересні 2021 року команда Terrasoft Ukraine зафіксувала відразу два рекорди України: наймасовіше корпоративне підкорення Говерли (2061 м) і підняття найбільшого корпоративного прапора дроном. Щоб встановити рекорд, у Карпати приїхали понад 400 співробітників з усіх підрозділів компанії.
Creatio названо лідером відразу в шести осінніх рейтингах G2 Grid, серед яких No-code, Low-code, BPM і CRM
Платформу та продукти Creatio названо лідером відразу в шести рейтингах G2 Grid, Fall 2021 — в категоріях no-code і low-code платформ, рішень для управління бізнес-процесами і RAD-платформ, а також CRM-систем і рішень для контакт-центрів. Рейтинги G2 виходять чотири рази на рік і ґрунтуються на зворотному зв’язку користувачів систем з усього світу.
Low-code команди ОТП Банку презентували результати своєї роботи в рамках Creatio Demo Day
Наприкінці серпня в конференц-залі Terrasoft відбувся закритий захід «OTP Bank Creatio Demo Day», який було організовано за підтримки правління ОТП Банку та за участю експертів Terrasoft. Метою першої зустрічі в новому форматі стала презентація реалізованої функціональності на платформі Creatio та отриманих бізнес-результатів, які були досягнуті low-code командами банку.
Оновлення Creatio: поліпшення в бізнес-процесах і компіляція пакета в окрему збірку
Випущено новий пакет оновлень платформи і всієї лінійки базових продуктів Creatio. У фокусі оновлення — розвиток інструментів платформи, націлених на підвищення операційної ефективності, а також швидку модифікацію і нарощування функціональності для вирішення різних бізнес-завдань.
Дайджест ACCELERATE ONLINE №4
Інтерактивна серія онлайн-заходів ACCELERATE ONLINE набрала неймовірних обертів у 2021: з початку року разом із партнерами ми провели більше 20 вебінарів, присвячених найбільш актуальним питанням розвитку бізнесу, управління процесами і цифрової трансформації. Підготували для вас добірку минулих заходів ACCELERATE ONLINE — знайомтеся і дивіться відеозаписи виступів!
Creatio третій рік поспіль названо лідером у рейтингу найкращих рішень для управління продажами — Магічному квадранті Gartner!
Міжнародна дослідницька компанія Gartner опублікувала щорічний рейтинг рішень для управління продажами — Gartner Magic Quadrant for Sales Force Automation, 2021. CRM-система Creatio вже вшосте представлена в цьому рейтингу і третій рік — у секторі лідерів.
Оновлення Creatio: простіше налаштування активностей у процесах та нові можливості для чат-менеджерів
У фокусі оновлення — розвиток low-code/no-code інструментів платформи, які дозволяють користувачам без глибоких технічних навичок самостійно створювати та модифікувати функціональність системи. Крім цього, ми продовжуємо поліпшувати готові інструменти для автоматизації клієнтських та операційних процесів організації.