FMCG

Керуйте збутом товарів повсякденного вжитку, автоматизуйте задачі трейд-маркетингу, формуйте бюджет і плануйте рух грошових коштів компанії
Ідеальне рішення для управління продажами й автоматизації бізнес-процесів у галузі FMCG
Отримайте повний контроль над робочими процесами завдяки вертикальному рішенню Creatio. Розвивайте канали продажів, керуйте трейд-маркетинговими заходами та прискорюйте виконання повсякденних задач. Впроваджуйте нові технології для підвищення ефективності співробітників, використовуйте готові процеси та кейси і ставайте лідером своєї галузі!
Єдиний інформаційний простір
Консолідуйте інформацію про існуючих та потенційних клієнтів у єдиній базі контактів і контрагентів:
Повна історія клієнтських взаємовідносин із урахуванням взаємозв’язків між ними: дистрибутори, торгові мережі, торгові точки, магазини
Сегментація контактів, контрагентів, категоризація мереж і дистрибуторів
Інструменти інтелектуального збагачення даних
Дедуплікація інформації
Розподіл прав доступу до інформації по ролям і регіонам
Автоматизація документообігу
Ведіть документи кожного контрагента в цифровому вигляді та враховуйте їх під час планування бюджету та торгівельних активностей:
Єдиний реєстр контрактних умов
Управління термінами дії контрактних умов
Ведення індивідуальних прайс-листів
Облік знижок (off- і on-invoice), ретро-бонусів, бонусів за інформацію, логістику, об’єми
Імпорт контрактних умов за шаблонами
Звітність за основними параметрами і у різних площинах
Планування продажів
Використовуйте еталонні процеси Creatio для управління продажами:
Покрокове налаштування планів у розрізі дня, тижня, місяця чи кварталу
Планування продажів зверху-вниз та знизу-вгору
Використання розрахункових колонок та можливість виконання математичних операцій між ними
Порівняння декількох видів планування
Користувацькі інструменти для налаштування ієрархічної структури планів, із можливістю реорганізації рівнів
Зручний та швидкий механізм імпорту даних в Excel
Можливість заповнення планів у ручному й автоматичному режимах
Управління трейд-маркетингом
Підвищуйте ефективність трейд-маркетингових заходів і заощаджуйте ресурси компанії:
Детальний облік витрат і відвантажень
Планування та запуск промозаходів із урахуванням актуального бюджету
Облік контрактних умов на етапі планування
Скорочення термінів планування за рахунок використання готового бізнес-процесу
Розрахування ефективності як у розрізі трейд-маркетингової активності, так і в розрізі окремого продукту («продукту в промо»)
Управління бюджетом
Плануйте бюджет і керуйте рухом грошових коштів на усіх етапах робочого процесу:
Акумуляція планових і фактичних витрат до одного бюджету
Перерозподіл бюджету поміж можливими статтями доходу
Керування резервами та можливість релокації грошових коштів на рівні статей
Керування лімітами на рівні заданих бізнес-юнітів
Версійність бюджету, облік конвертації валют
Сегментація бюджету за різними критеріями
Підвищення ефективності маркетингової стратегії
Виявляйте та зрощуйте потреби клієнтів за допомогою потужних інструментів Creatio:
Планування та узгодження маркетингового бюджету
Вбудований маркетинговий календар із деталізацією елементів для ефективного планування заходів і подій у розрізі тижня, місяця чи кварталу
Управління мультиканальними і тригерними кампаніями, кампаніями зрощування
Управління процесами залучення та супроводу клієнтів: від формування клієнтського запиту до повторних покупок
Управління клієнтськими взаємовідносинами
Будуйте довгострокові відносини і ведіть персональні комунікації із кожним клієнтом:
Формування клієнтського профілю 360° і повної історії взаємовідносин
Робота з клієнтами незалежно від каналу продажів і керування угодами
Обробка клієнтських запитів згідно встановлених регламентів
Керування індивідуальними умовами на підставі письмових і усних домовленостей
Готові інструменти для формування пакетних пропозицій за різними сегментами
Автоматизація роботи торгових представників
Складайте графіки візитів, визначайте правила відвідування і відстежуйте виконання плану в Creatio:
Планування візитів і постановка завдань
Створення правил відвідування для різних категорій клієнтів
Автоматичний cheсk-in/check-out із використанням GPS, відстежування візитів та місцезнаходження торгових представників
Обробка замовлень і контроль дотримання домовленостей із клієнтами
Просмотр и анализ результатов работы «в полях»Перегляд та аналіз результатів роботи «в полях»
Аналітика
Отримуйте інформацію щодо ефективності роботи у декілька кліків:
Аналітика клієнтської бази: структура бази, динаміка росту і т. д.
Воронка продажів, аналітика продажів у режимі реального часу
Оперативний контроль головних показників роботи підприємства: коефіцієнт відвідуваності, % успішності відвідувань, середній розмір замовлень
Географічна представленість товарів відносно розташування торгових точок у регіонах
Підвищуйте ефективність галузевих процесів компанії за допомогою готових рішень Marketplace
FMCG management on Creatio
  • Взаємодія з контрагентами
  • Управління бюджетом
  • Управління трейд-маркетингом
  • Маркетинговий календар
Planning for Creatio
  • Ведення бюджету
  • Стратегічне планування продажів
  • Порівняння планових і фактичних показників продажів
  • Розрахунок основних показників ефективності