Creatio для ритейлу

Єдина low-code/no-code платформа для управління маркетингом, стимулювання offline та online продажів, управління рівнем сервісу в ритейлі

Рішення Creatio для ритейлу та e‑commerce

01

Всебічне знання потреб клієнта

Створюйте розгорнутий профіль для кожного споживача, використовуючи інформацію про купівельні і некупівельні активності, відстежуйте зміни уподобань клієнта.
02

Ефективна комунікація з клієнтом

Будуйте персоналізовані комунікації з клієнтами, виходячи з їхніх потреб і використовуючи різні канали зв'язку.
03

Збільшення відгуку на маркетингові розсилки

Запускайте покрокову комунікацію з клієнтом, перетворюйте покинуті кошики в завершені покупки, проводьте ремаркетинг товарів.
04

Гнучкі програми лояльності

Використовуйте автоматизовані програми лояльності та мотиваційні механіки для управління купівельною спроможністю клієнта.
05

Збільшення продажів за допомогою цільового маркетингу

Створюйте максимально персоналізований підхід до споживача завдяки швидкій ідентифікації клієнта та інформації про його потреби.
06

Підвищення ефективності контакт-центру

Використовуйте функціонал єдиного вікна оператора контакт-центру для обробки замовлень та звернень з різних джерел. Підвищуйте cross/up продажі під час комунікації з клієнтом.
07

Високий рівень зовнішнього і внутрішнього сервісу

Створіть єдиний сервісний центр для роботи зі зверненнями клієнтів і співробітників компанії, а також централізованого управління рівнем сервісу.

Підвищуйте ефективність процесів компанії з допомогою Creatio та готових рішень Marketplace

Клієнтська база та сегментація

  • Повний портрет клієнта, його потреб і уподобань
  • Формування цільових сегментів аудиторії за різними критеріями
  • Збагачення бази даними із соцмереж
  • Швидкий пошук і об’єднання дублів для чистоти клієнтської бази
Замовити презентацію

Тригерні кампанії

  • Запуск різних тригерних кампаній по численних каналах комунікації
  • Робота з покинутими кошиками
  • Успішний ремаркетинг товарів
Замовити презентацію

Програми лояльності

  • Запуск мотиваційних механік для управління поведінкою клієнтів
  • Автоматизація програм лояльності різного рівня складності та з різними умовами
  • Комплексна аналітика з ефективності ПЛ та маркетингових заходів
Замовити презентацію

Контакт-центр

  • Швидке налаштування єдиного вікна оператора для автоматизації роботи зі зверненнями, замовленнями і консультаціями
  • Автоматизація роботи з чергами
  • Прискорення обробки замовлень та звернень
  • Скорочення періоду онбордінгу завдяки автоматизації процесів
Замовити презентацію

Робота торгової точки

  • Швидка ідентифікація клієнта в будь-якій торговельній точці
  • Миттєвий доступ до клієнтської бази і даних про всі потреби клієнта, отриманих з різних джерел
  • Зручний каталог товарів і високий рівень cross/up продажів
Замовити презентацію

Омниканальність

  • Отримання інформації про потреби клієнтів з різних джерел
  • Надання високого рівня сервісу незалежно від каналу взаємодії з клієнтом
  • Об'єднання всіх каналів комунікації в єдиному цифровому просторі
Замовити презентацію

Сервісний центр

  • Ефективна обробка звернень, що надходять по різних каналах зв'язку
  • Багаторівнева підтримка клієнтів
  • Автоматизація зовнішнього і внутрішнього сервісів (help desk)
  • Створення власних рішень для автоматизації всіх процесів всередині компанії
Замовити презентацію

Швидкість і результативність

  • Підвищення cross/up продажів за допомогою готових моделей машинного навчання
  • Глибокий аналіз поведінки клієнта та інструменти прогнозування для максимальної персоналізації спілкування
  • Предиктивна аналітика для підвищення ефективності бізнесу
Замовити презентацію
  • Повний портрет клієнта, його потреб і уподобань
  • Формування цільових сегментів аудиторії за різними критеріями
  • Збагачення бази даними із соцмереж
  • Швидкий пошук і об’єднання дублів для чистоти клієнтської бази
Замовити презентацію
  • Запуск різних тригерних кампаній по численних каналах комунікації
  • Робота з покинутими кошиками
  • Успішний ремаркетинг товарів
Замовити презентацію
  • Запуск мотиваційних механік для управління поведінкою клієнтів
  • Автоматизація програм лояльності різного рівня складності та з різними умовами
  • Комплексна аналітика з ефективності ПЛ та маркетингових заходів
Замовити презентацію
  • Швидке налаштування єдиного вікна оператора для автоматизації роботи зі зверненнями, замовленнями і консультаціями
  • Автоматизація роботи з чергами
  • Прискорення обробки замовлень та звернень
  • Скорочення періоду онбордінгу завдяки автоматизації процесів
Замовити презентацію
  • Швидка ідентифікація клієнта в будь-якій торговельній точці
  • Миттєвий доступ до клієнтської бази і даних про всі потреби клієнта, отриманих з різних джерел
  • Зручний каталог товарів і високий рівень cross/up продажів
Замовити презентацію
  • Отримання інформації про потреби клієнтів з різних джерел
  • Надання високого рівня сервісу незалежно від каналу взаємодії з клієнтом
  • Об'єднання всіх каналів комунікації в єдиному цифровому просторі
Замовити презентацію
  • Ефективна обробка звернень, що надходять по різних каналах зв'язку
  • Багаторівнева підтримка клієнтів
  • Автоматизація зовнішнього і внутрішнього сервісів (help desk)
  • Створення власних рішень для автоматизації всіх процесів всередині компанії
Замовити презентацію
  • Підвищення cross/up продажів за допомогою готових моделей машинного навчання
  • Глибокий аналіз поведінки клієнта та інструменти прогнозування для максимальної персоналізації спілкування
  • Предиктивна аналітика для підвищення ефективності бізнесу
Замовити презентацію

Використовуйте наш досвід в застосуванні CRM та low-code рішень для роздрібної торгівлі

Эфективна програмалояльностіу ритейлі
Успішний запускпрограми лояльностівід Таврія В
Серія вебінарів
"Make retail digital"
Спрощуйте вирішення стандартних завдань для ритейлу за допомогою готових до застосування розширень і шаблонів Creatio Marketplace

Створюйте ідеальний клієнтський досвід

у ритейлі з гнучкою low-code/no-code платформою Creatio