Телекомунікації

Оптимізуйте зовнішні і внутрішні комунікації за допомогою вертикального рішення на платформі Creatio для телекомунікаційних компаній
Система для керування абонентською базою, технічною підтримкою та продажами телекомунікаційних послуг

Управляйте омніканальними комунікаціями, автоматизуйте процеси підключення клієнтів та послуг, організуйте бездоганний клієнтський сервіс із гнучкими механіками Creatio. Завдяки необмеженим можливостям BPM-системи і CRM-інструментів на єдиній платформі ви зможете об’єднати всі необхідні сервіси і сторонні програми для керування повною подорожжю клієнта: від залучення до обслуговування і повторних продажів.

Консолідація клієнтських даних

Створюйте розгорнутий портрет клієнта і налагоджуйте персональні комунікації:

Формування клієнтського профілю 360° і повної історії взаємовідносин
Сегментація контактів і контрагентів
Імпорт та дедуплікація контактів
Аналітика клієнтської бази
Продаж телеком-послуг

Управляйте вашими угодами, замовленнями і рахунками з еталонними бізнес-процесами Creatio:

Управління корпоративними продажами, замовленнями, закупівлями
Управління дилерською мережею
Управління документообігом операцій і тендерів
Планування KPI і аналіз ефективності співробітників комерційного департаменту
Управління основними робочими процесами операторів зв'язку

Забезпечуйте повний цикл телекомунікаційних послуг в єдиній системі Creatio:

Управління абонентською базою
Єдиний каталог сервісів
Управління процесами підключення клієнтів та послуг
Інтеграція з білінговими і телекомунікаційними платформами
Сервісне обслуговування абонентів

Встановіть персональні комунікації з кожним клієнтом:

Управління абонентськими зверненнями
Управління якістю і рівнем обслуговування
Управління дебіторською заборгованістю
Розрахунок та аналіз ефективності співробітників департаменту обслуговування
Управління базою знань
Управління рівнем обслуговування

Використовуйте готові інструменти для організації бездоганного сервісу:

Управління інцидентами
Управління обслуговуванням абонентів за стандартним та індивідуальним SLA
Планування робочого часу сервісних інженерів
Управління обладнанням і ресурсами
Автоматизація маркетингу

Автоматизуйте маркетингові кампанії та оцінюйте рентабельність своїх інвестицій:

Управління маркетинговими кампаніями і активностями
Готові процеси залучення, розвитку та утримання абонентів
Управління взаємовідносинами з підрядниками та партнерами
Аналіз ефективності маркетингових заходів