Експертиза

Bank of Georgia — один з найбільших комерційних банків Грузії. Одним з факторів успіху банку є його інноваційність: в пошуку кращих шляхів розвитку команда Bank of Georgia постійно впроваджує нові технології. Про один з таких проектів, створення внутрішнього Service Desk на платформі Creatio, ми і розповімо в нашому матеріалі.
Читайте в нашому новому матеріалі про те, з якими викликами для бізнесу та ІТ стикаються банки та інші фінансові організації, які завдання вирішують сучасні low-code технології і як вони впливають на розвиток індустрії.
Уже сьогодні low-code змінює роль ІТ та бізнес-ландшафт компанії та всього ринку. За оцінками Forrester, low-code платформи прискорюють розробку ПЗ в 10 разів у порівнянні з традиційними методами. Що ж це за інструмент, з яким в однаковій мірі може працювати кожен, і чому увага ІТ-директорів направлена на цю технологію? Ми спробували максимально повно розкрити цю тему — знайомтеся!
Як серед безлічі пропозицій на ринку знайти оптимальний інструмент, що працюватиме на досягнення ваших бізнес-цілей? Дізнайтеся з нашого нового матеріалу, який буде корисний і компаніям, що вперше впроваджують CRM, і тим, хто шукає нове рішення на заміну наявному.
Про те, як політика цифровізації впливає на бізнес в цілому і на банківську галузь зокрема, розповів Нурлан Акшанов — заступник голови правління АТ «Жилстройсбербанк», одного з найбільших банків Казахстану.
Як великому банку вдалося автоматизувати процеси цілої бізнес-лінії, успішно масштабувати це рішення на інші підрозділи, а також про те, яку роль у цьому відіграла команда — читайте в інтерв'ю Лілії Олегівни Лазепко, члена Правління ОТП Банку.
«Август-Україна», один із лідерів ринку засобів для захисту рослин, впровадила інструменти Creatio (раніше bpm’online) для вдосконалення польових продажів. Дізнайтеся на прикладі компанії, як оптимізувати ключові процеси роботи регіональних представників — від формування та виконання задач до контролю та аналізу їх роботи.
Комплексний підхід до трансформації бізнесу дозволив «Метал Холдингу», одному з лідерів ринку металопрокату, вдвічі збільшити частку ринку та обсяги продажів, а також у 5 разів — дохід. Детально про впроваджені зміни читайте у нашому матеріалі.
Глибокий аналіз ключових метрик та чіткі бізнес-процеси дозволяють збільшити частку успішних продажів на 38%. Про те, які інструменти та показники допоможуть підвищити ефективність процесу продажів — у нашому новому матеріалі. Приємного читання!
У 2017 році «ТАВРІЯ В», один з найбільших ритейлерів України, модернізувала програму лояльності за допомогою технологій Creatio (раніше bpm’online) й на підставі цього досвіду визначила 7 рекомендацій для успішної реалізації таких проектів. Детальніше про них розкажуть Сергій Шаповалов, заступник IT-директора, керівник R&D, і Тетяна Малєй, керівник відділу CRM.