Експертиза

Що робити компаніям, які бачать в AI шляхи для свого зростання та розвитку, але не наважуються впроваджувати нові інструменти з огляду на їхню очікувану складність? У нашому матеріалі ми перетворюємо штучний інтелект із чорної скриньки в простий і зрозумілий інструмент, що є доступним кожній компанії. Знайомтеся!
«Август-Україна», один із лідерів ринку засобів для захисту рослин, впровадила інструменти Creatio (раніше bpm’online) для вдосконалення польових продажів. Дізнайтеся на прикладі компанії, як оптимізувати ключові процеси роботи регіональних представників — від формування та виконання задач до контролю та аналізу їх роботи.
Комплексний підхід до трансформації бізнесу дозволив «Метал Холдингу», одному з лідерів ринку металопрокату, вдвічі збільшити частку ринку та обсяги продажів, а також у 5 разів — дохід. Детально про впроваджені зміни читайте у нашому матеріалі.
Як організувати системну роботу всіх підрозділів компанії, забезпечити швидку реалізацію змін і поліпшити бізнес-результати, використовуючи підходи та інструменти BPM (Business Process Management)? Дізнайтеся з вебінару «BPM: від стратегії до операційної досконалості», відеозапис якого доступний за посиланням.
Глибокий аналіз ключових метрик та чіткі бізнес-процеси дозволяють збільшити частку успішних продажів на 38%. Про те, які інструменти та показники допоможуть підвищити ефективність процесу продажів — у нашому новому матеріалі. Приємного читання!
У 2017 році «ТАВРІЯ В», один з найбільших ритейлерів України, модернізувала програму лояльності за допомогою технологій Creatio (раніше bpm’online) й на підставі цього досвіду визначила 7 рекомендацій для успішної реалізації таких проектів. Детальніше про них розкажуть Сергій Шаповалов, заступник IT-директора, керівник R&D, і Тетяна Малєй, керівник відділу CRM.
З чого почати автоматизацію бізнес-процесів і як навчитися працювати за принципом «вчасно»? Як створити орієнтовану на результат команду однодумців і чому BPM-технології є відправною точкою у побудові гнучкої моделі роботи організації? Дізнайтеся про це від IT-професіонала з 18-річним досвідом — Анатолія Вовнюка, Начальника департаменту ІТ, Нафтогаз України.
Яку роль у розвитку бізнесу відіграє управління клієнтським досвідом, як визначити готовність компанії до впровадження цієї концепції та як об’єднати Service Design із програмою лояльності? Про це і не тільки — у кейсах Анни Грішиної, Маркетинг-директора Лінії магазинів EVA — однієї з найбільших на drogerie-ринку України.
Агентством Nucleus Research було проведено дослідження, в якому узяло участь 268 ІТ-проектів. За підсумками аналізу беззаперечним лідером став проект компанії Quint Wellington Redwood Group, успішна реалізація якого забезпечила рекордні 1566% повернення інвестицій.
Згідно зі статистикою, 69% компаній називають поліпшення взаємодії з клієнтами метою №1 у цифровій трансформації. Дізнайтеся, як за допомогою сучасних технологій задовольняти зростаючі потреби споживачів і формувати винятковий клієнтський досвід в динамічно змінюваному бізнес-середовищі.