Экспертиза

[вебінар] Клієнтський досвід майбутнього: як змінювати процеси взаємодії з клієнтами на гіпершвидкості

Клієнтський досвід майбутнього: як змінювати процеси взаємодії з клієнтами на гіпершвидкості

Знайомтеся з відеозаписом вебінару, присвяченого трансформації клієнтського досвіду в динамічно змінюваному бізнес-середовищі. Спікерами вебінару стали визнані експерти галузі — Пол Грінберг, керуючий директор The 56 Group і автор бестселера «CRM на швидкості світла», та Метью Тарп, головний євангеліст bpm’online.

Із відео ви дізнаєтеся:

  • Про вплив цифрових технологій на зміну поведінки покупців.
  • Як підвищити ефективність і конкурентоспроможність бізнесу, об’єднавши всі процеси роботи з клієнтами.
  • З яких етапів складається підготовка до впровадження цифрової стратегії взаємодії зі споживачами.
  • Що потрібно знати, щоб досягти досконалості в управлінні customer journey — від ліда до повторних продажів і лояльності.

Дивіться відеозапис вебінару (англійською мовою).

Дивитися відео

Дізнайтеся більше про можливості CRM-інструментів bpm’online