Роздрібна торгівля

Запускайте програми лояльності будь-якого масштабу, визначайте потреби клієнтів і зрощуйте їх до моменту здійснення покупки за допомогою bpm’online

Замовити демоверсію

Потужна платформа для управління ідеальним клієнтським досвідом у роздрібній торгівлі

Автоматизуйте всі етапи роботи з клієнтом за допомогою професійних інструментів bpm’online для B2C-компаній. Управляйте маркетинговими кампаніями і бонусними механіками, відстежуйте купівельну та некупівельну активність, визначайте найбільш перспективні для вашого бізнесу канали залучення і збільшуйте аудиторію ваших клієнтів.

  • Управління інформацією про клієнтів

    Створюйте портрет клієнта 360° і налагоджуйте персональні комунікації:

    • Отримання інформації про потреби клієнтів
    • Інструменти інтелектуального збагачення даних
    • Аналіз повної історії взаємовідносин з клієнтами: історія закупівель, історія маркетингових активностей, відгуків
    • Формування клубу лояльних покупців
    • Сегментація клієнтської бази
    • Формування цільової аудиторії за різними критеріями
  • Підвищення ефективності маркетингової стратегії

    Виявляйте і зрощуйте потреби клієнтів за допомогою потужних інструментів bpm’online:

    • Управління маркетинговими акціями: бюджет акцій, терміни проведення, цільова аудиторія, відгуки
    • Аналіз клієнтських потреб у різних товарних групах за допомогою аналітичних карт: визначення найбільш прибуткових клієнтів; прогнозування продажів за різними групами товарів і клієнтськими сегментами
    • Автоматизація шаблонних маркетингових операцій: друк промоматеріалів, управління масовими розсилками, тригерними кампаніями, організація заходів
  • Реалізація програм лояльності

    Плекайте довгострокові відносини з клієнтами та управляйте їхньою поведінкою:

    • Одночасна реалізація кількох різних програм лояльності, зокрема коаліційних програм для різних торгових мереж
    • Управління дисконтами і бонусами
    • Можливість відстеження загальної суми та кількості покупок, відстеження активності клієнтів
    • Управління картами лояльності та сертифікатами: різні типи карт, збереження історії і взаємозв'язків картки, оплата покупок за допомогою сертифікатів та інше
  • Сервісне обслуговування клієнтів

    Використовуйте готові процеси bpm’online для бездоганного обслуговування:

    • Автоматизація роботи контакт-центру
    • Реєстрація усіх клієнтських запитів з урахуванням значення, стану і терміновості вирішення звернень
    • Готові процеси обслуговування
    • Звіти щодо ефективності роботи сервісної служби: час обробки звернень та рівень задоволеності клієнтів

Дізнайтеся більше про можливості продуктів bpm’online!