-
Продукти
Low-code платформа
-
Studio Creatio
Інтелектуальна low-code платформа
для управління бізнес-процесами -
Portal Creatio
Портал для взаємодії з клієнтами та партнерами
на єдиній low-code платформі -
Бізнес-застосунки
Готові доповнення та темплейти
для розширення функціональності платформи
CRM-рішення-
Marketing Creatio
Мультиканальна платформа для управління
маркетинговими кампаніями -
Sales Creatio
Продукт для прискорення повного циклу
продажів: від ліда до повторних замовлень -
Service Creatio
Комплексне рішення для управління
внутрішнім і зовнішнім сервісом
Creatio названа лідером у рейтингу рішень для управління продажамиМагічному Квадранті Gartner, 2020Дізнатися більше -
Studio Creatio
-
Галузі
Рішення для галузей
- Експертиза
-
Сервіси
Підтримка
-
Технічна підтримка
Отримайте експертну допомогу
та консультації фахівців з платформи -
Customer Success Management
Швидше запускайте систему
в роботу з виділеним менеджером CSM -
Послуги з впровадження Creatio
Звертайтеся до експертів для реалізації
комплексних проєктів впровадження
Ресурси-
Клієнтський портал
Взаємодійте з підтримкою
та використовуйте велику базу знань -
Документація
Знайомтеся з можливостями
платформи у детальній документації -
Community
Спілкуйтесь та діліться досвідом
з іншими користувачами Creatio
Академія-
Тренінги
Вивчайте систему за допомогою тренінгів,
практикумів і онлайн-курсів -
Сертифікація
Підтвердіть свою експертизу
у платформі Creatio -
Університетська програма
Посильте свій курс вивченням
low-code технологій
-
Технічна підтримка
- Клієнти
-
Партнери
Партнерська екосистема Creatio
-
Переваги партнерства
Отримуйте високий дохід завдяки маржі
до 50% і гнучким варіантам партнерства -
Стати партнером
Розвивайте свій бізнес разом із лідером
на ринку low-code, BPM і CRM
-
Каталог партнерів
Глобальна мережа 750+ партнерських
організацій по всьому світу -
Послуги партнерів
IT, консалтингові та інші професійні
послуги партнерів Terrasoft
-
Партнерський портал
Використовуйте єдиний канал комунікацій
із вендором з усіх питань співробітництва -
Creatio Marketplace
Онлайн-майданчик для просування
партнерських рішень на платформі Creatio
-
Переваги партнерства
-
Компанія
Компанія
-
Про компанію
Ключові факти та цифри
для знайомства з Terrasoft -
Наша місія
У що ми віримо та яке
майбутнє будуємо -
Контакти
Географія офісів та контактні
дані для зв’язку
Події-
Новини
Про розвиток продуктів, досягнення
клієнтів і партнерів та багато іншого -
Онлайн-події
Онлайн-зустрічі з експертами по цифровій
трансформації та технологіям Creatio -
Заходи
Знакові події з життя компанії
та масштабні заходи Terrasoft
Creatio названа лідером у рейтингу рішень для управління продажамиМагічному Квадранті Gartner, 2020Дізнатися більше -
Про компанію
Компания "Офисные системы": история успеха.
Костромская компания "Офисные системы", занимающаяся поставкой компьютерной техники, успешно внедрила CRM-систему. Внедрение проводилось на базе Terrasoft CRM. Данный проект затронул всю структуру компании.
В результате клиентская база была структурирована и четко сегментирована в нескольких разрезах. Теперь это позволяет находить более гибкий и эффективный подход к каждому из клиентов: развивать новых, поддерживать существующих и активизировать пассивных клиентов. Средствами Terrasoft CRM автоматизированы некоторые функции маркетинга, например, факсимильная, электронная и почтовая рассылки. Стал доступен оперативный контроль деятельности компании благодаря отчетам на основе ABC-анализа и счетов 1С. Более эффективно используется технология кросс-продаж.
Особое влияние на повышение эффективности работы сказалось в отделе сервисного обслуживания и ремонта. Оптимизированные бизнес-процессы этого отдела были автоматизированы инструментами Terrasoft CRM. Обработка каждого обращения клиента в эту службу подчинено четкому регламенту. Вся необходимая сопутствующая документация автоматически генерируется на основе данных о клиенте и продукте. Распечатываются сохранная расписка о приеме оборудования, расписка в получении оборудования на замену, сопроводительное письмо в сервисный центр и пр. При приеме продукции в ремонт в автоматическом режиме назначаются задачи ответственным сотрудникам: техническим специалистам, экспедиторам, менеджерам.
В целом такой проект направлен не столько на повышение эффективности работы сотрудников, сколько на повышение лояльности клиентов. А это, в свою очередь, становится залогом эффективности работы компании.