-
Продукти
Low-code платформа
-
Studio Creatio
Інтелектуальна low-code платформа
для управління бізнес-процесами -
Portal Creatio
Портал для взаємодії з клієнтами та партнерами
на єдиній low-code платформі -
Бізнес-застосунки
Готові доповнення та темплейти
для розширення функціональності платформи
CRM-рішення-
Marketing Creatio
Мультиканальна платформа для управління
маркетинговими кампаніями -
Sales Creatio
Продукт для прискорення повного циклу
продажів: від ліда до повторних замовлень -
Service Creatio
Комплексне рішення для управління
внутрішнім і зовнішнім сервісом
-
Studio Creatio
-
Галузі
Рішення для галузей
- Експертиза
-
Сервіси
Підтримка
-
Технічна підтримка
Отримайте експертну допомогу
та консультації фахівців з платформи -
Customer Success Management
Швидше запускайте систему
в роботу з виділеним менеджером CSM -
Послуги з впровадження Creatio
Звертайтеся до експертів для реалізації
комплексних проєктів впровадження
Ресурси-
Клієнтський портал
Взаємодійте з підтримкою
та використовуйте велику базу знань -
Документація
Знайомтеся з можливостями
платформи у детальній документації -
Community
Спілкуйтесь та діліться досвідом
з іншими користувачами Creatio
Академія-
Тренінги
Вивчайте систему за допомогою тренінгів,
практикумів і онлайн-курсів -
Сертифікація
Підтвердіть свою експертизу
у платформі Creatio -
Університетська програма
Посильте свій курс вивченням
low-code технологій
-
Технічна підтримка
- Клієнти
-
Партнери
Партнерська екосистема Creatio
-
Переваги партнерства
Отримуйте високий дохід завдяки маржі
до 50% і гнучким варіантам партнерства -
Стати партнером
Розвивайте свій бізнес разом із лідером
на ринку low-code, BPM і CRM
-
Каталог партнерів
Глобальна мережа 700+ партнерських
організацій по всьому світу -
Послуги партнерів
IT, консалтингові та інші професійні
послуги партнерів Terrasoft
-
Партнерський портал
Використовуйте єдиний канал комунікацій
із вендором з усіх питань співробітництва -
Creatio Marketplace
Онлайн-майданчик для просування
партнерських рішень на платформі Creatio
-
Переваги партнерства
-
Компанія
Компанія
-
Про компанію
Ключові факти та цифри
для знайомства з Terrasoft -
Наша місія
У що ми віримо та яке
майбутнє будуємо -
Контакти
Географія офісів та контактні
дані для зв’язку
Події-
Новини
Про розвиток продуктів, досягнення
клієнтів і партнерів та багато іншого -
Онлайн-події
Онлайн-зустрічі з експертами по цифровій
трансформації та технологіям Creatio -
Заходи
Знакові події з життя компанії
та масштабні заходи Terrasoft
-
Про компанію
Бездоганний досвід клієнта — це головна мета і цінність нашої компанії. Ось чому ми створили департамент Customer Success Management (CSM) або, дослівно, управління успіхом клієнтів.
CSM — це унікальний сервіс, якого вам не надасть жоден інший вендор, окрім Terrasoft.
На відміну від класичної служби підтримки функції Customer Success менеджера не обмежуються вирішенням тимчасових технічних питань. Місія CSM полягає в тому, щоб допомогти клієнту зрозуміти логіку роботи системи і підказати, як правильно пройти перші кроки її впровадження.
Супроводжуючи клієнта у процесі впровадження, CSM виконує наступні завдання:
- Консультації з перенесення ваших бізнес-завдань на логіку системи.
- Підготовка календарного плану налаштувань: від визначення цілей і завдань до старту роботи користувачів у системі.
- Допомога в ознайомленні з функціональними можливостями продуктів Terrasoft.
- Надання необхідної навчальної інформації для глибокого розуміння принципів роботи з продуктами Terrasoft.
- Відповіді на питання про налаштування системи за допомогою інструментів користувача.
Робота Customer Success менеджера відкриває для вашої компанії цілий ряд переваг:
- Швидкий старт використання послуг завдяки постійному контакту CSM із клієнтом.
- Легке навчання і старт роботи з системою: користувачі отримують відповіді на всі питання, пояснення функціональності системи від CSM.
- Максимальне використання можливостей програмного продукту: користувачі системи отримують глибоке розуміння можливостей продукту завдяки вебінарам CSM.
- Високі показники повернення інвестицій (ROI), низька сукупна вартість володіння (TCO).
Завдяки роботі департаменту CSM, задоволеність наших клієнтів досягла рівня у 9,85 бала з 10 та продовжує зростати. Хоча всі ми розуміємо, що досвід клієнта полягає не в балах, а в тому, щоб перевершувати очікування людей.