Технічна підтримка

Базовий Бізнес Преміум
Підписка Cloud/On-Site
% від загальної актуальної вартості підписки, вказаної на сайті
Входить до вартості підписки 10%
не менш, ніж $600
15%
не менш, ніж $12 000
Час реакції на інцидент 1 пріоритету 4 години 1 година 30 хвилин
Час реакції на інцидент 2-4 пріоритету 8 годин 4 години 2 години
Час надання сервісів (UTC +02:00, Київ) 9:00 – 18:00
(Пн. – Пт.)
9:00 – 18:00
(Пн. – Нд.)
24х7

Необмежена кількість звернень

Консультації щодо інсталяції та налаштування ПЗ

Консультації з функціональних можливостей

Консультації з налаштування

Консультації щодо конфігурації
і розробки на платформі Creatio, Terrasoft
 
Надаються лише співробітникам, які пройшли сертифікацію по розробці.
-

Виявлення дефектів ПЗ і передача їх для усунення

Надання нових версій і критичних патчів

Доступ до персонального кабінету – Customer Success Portal

Доступ до бази знань Creatio Community

Offline-підтримка
 
Email, Customer Success Portal, Creatio Community
Online-підтримка
 
Консультації по телефону, чат, віддалене підключення
-

Управління пріоритетами

- -

Надання Customer Success Manager

- -

Додаткові умови

  • Придбання послуг підтримки є обов’язковим.
  • Усі консультації надаються одній відповідальній контактній особі з боку клієнта або всім сертифікованим особам партнера, згідно з правилами сертифікації.
  • Пакети послуг технічної підтримки купуються на термін не менше одного року на всі продукти, якими володіє клієнт. Придбання послуг підтримки на частину продуктів неможливе.
  • Під періодом «рік» слід розуміти період у 360 календарних днів.
  • На момент придбання технічної підтримки клієнт повинен володіти однією із офіційних версій продуктів лінійки Terrasoft.
  • Оновлення версій передбачає безкоштовне надання ліцензій на оновлення версії продуктів і не включає в себе додаткові роботи (крім консультаційних послуг), які можуть бути з цим пов’язані.
  • До вказаної вартості не входять податки та збори (наприклад, ПДВ), що застосовуються відповідно до законодавства.
Базовий Бізнес Преміум
Підписка Cloud/On-Site Входить до вартості підписки 10% 15%
Час реакції на інцидент 1 пріоритету 4 години 1 година 30 хвилин
Час реакції на інцидент 2-4 пріоритету 8 годин 4 години 2 години
Час надання сервісів (UTC +02:00, Київ) 9:00 – 18:00
(Пн. – Пт.)
9:00 – 18:00
(Пн. – Нд.)
24х7