СЕРВІС & ЛОЯЛЬНІСТЬ — ОСНОВА УСПІШНОГО КЛІЄНТСЬКОГО ДОСВІДУ

«Враження клієнтів — це каталізатор трансформацій. Вони безпосередньо впливають на культуру, стратегію, структуру і всі складові бізнесу» (Крістіна Кранделл).

Щоб залишатися ефективним, бізнесу необхідно прислухатися до потреб своїх клієнтів і шукати інструменти для побудови довгострокових відносин з ними.
Дізнайтеся, як з цими викликами ринку сьогодні справляються великі компанії і експерти по цифровій трансформації бізнесу. У нашій серії вебінарів вони діляться своїм досвідом досягнення результатів і рішеннями, які дозволяють оперативно впроваджувати інновації та не втрачати лідируючих позицій в своїх галузях. 

https://www.terrasoft.ua/page/sites/ua/files/2021-06/11.png

ПРОГРАМА ЛОЯЛЬНОСТІ: ВІД ТЕОРІЇ ДО ПРАКТИКИ

  • Як аналізувати і сегментувати дані для формування кращих пропозицій.
  • Як налаштувати умови заохочень в цілому по мережі або у розрізі конкретної торгової точки.
  • Як оперативно управляти балансом, картою та рівнями участі у режимі онлайн.
https://www.terrasoft.ua/page/sites/ua/files/2021-06/Mask%20Group%20405.png

СЕРВІСНІ ЧАТ-БОТИ — ПЕРЕДОВИЙ ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЗАДОВОЛЕНОСТІ КЛІЄНТІВ І ПЕРСОНАЛУ

  • Як записати і нагадати клієнту про особистий візит в офіс компанії.
  • Як оцінити задоволеність сервісом і сформувати персоналізовану пропозицію.
  • Як налаштувати прийом сервісних заявок від персоналу за допомогою чат-бота автовідповідача.
  • Як працює віртуальний асистент на прикладі обробки звернення від співробітника.
https://www.terrasoft.ua/page/sites/ua/files/2021-06/Mask%20Group%20404.png

4 КРОКИ ДЛЯ ЗАПУСКУ ЕФЕКТИВНОЇ ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ

  • Як створювати і координувати повну історію покупок і взаємодії з клієнтами.
  • Як управляти бонусними рахунками і механіками заохочення.
  • Як побудувати омніканальні комунікації з учасниками програми лояльності.

ХОЧЕТЕ ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ ПРО ЕФЕКТИВНІ ІНСТУМЕНТИ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ СЕРВІСУ У ВАШІЙ КОМПАНІЇ — ЗАМОВТЕ ЗУСТРІЧ З ЕКСПЕРТОМ