Звіт Gartner:
Critical Capabilities for Sales Force
Automation  

ОТРИМАЙТЕ ДОСТУП ДО ПОВНОЇ ВЕРСІЇ ЗВІТУ
Webinar
Privacy Policy
Заповнюючи форму, ви погоджуєтеся з обробкою ваших персональних даних згідно з  політикою конфіденційності

У своєму звіті експерти Gartner проаналізували топ-16 рішень для автоматизації продажів, зокрема і Creatio, та їх ефективність у трьох ключових кейсах використання — автоматизації В2В-, В2С- та партнерських продажів. Також у дослідженні ви знайдете огляд функціональності, якою повинні володіти SFA-рішення з урахуванням актуальних галузевих трендів. Знайомтеся зі звітом, щоб отримати практичні рекомендації для реалізації стратегії продажів за допомогою найкращих SFA-продуктів на ринку. 

Платформа Creatio отримала високі бали у всіх трьох категоріях*. Цьому сприяли no-code технології, які лежать в основі платформи і забезпечують максимальний рівень свободи в автоматизації процесів продажів для різних галузей.
* Creatio увійшла в перелік провідних постачальників у кожному з трьох найпоширеніших кейсів використання SFA-технологій: друге місце в категорії партнерських продажів, третє місце в категорії B2C-продажів та четверте місце в категорії B2B-продажів. 

ОТРИМАЙТЕ ДОСТУП ДО ПОВНОЇ ВЕРСІЇ ЗВІТУ

Webinar
Privacy Policy
Заповнюючи форму, ви погоджуєтеся з обробкою ваших персональних даних згідно з  політикою конфіденційності

АНАЛІТИКИ GARTNER ВИДІЛЯЮТЬ ТАКІ ТРЕНДИ
РОЗВИТКУ РИНКУ SFA-ТЕХНОЛОГІЙ:

SFA-рішення розширюють можливості для автоматизації основних процесів продажів. Усі 16 продуктів у звіті включають інтелектуальні інструменти, наприклад, отримання даних з email або історії взаємодії з клієнтами в додаткових каналах зв'язку. 

Поширення технологій guided selling, в основі яких лежить AI, залишається ключовим трендом розвитку ринку платформ SFA. Майже третина вендорів у своїх рішеннях впроваджують подібні AI-інструменти для автоматизації продажів. 

Єдина CRM-система стає основним інструментом для будь-якого бізнесу. Вона синхронізує роботу відділів маркетингу, продажів та сервісу, а також дозволяє підвищити ефективність управління лідами та реалізації ABM-стратегій. 

Використання розмовного AI, наприклад, для створення чат-ботів, стане пріоритетом для бізнесу. Експерти Gartner очікують, що можливості таких інструментів будуть постійно розширюватись. 

Отримайте доступ до повної версії звіту
GARTNER CRITICAL CAPABILITIES FOR SALES FORCE AUTOMATION, 2021,
щоб дослідити ринок технологій для автоматизації продажів 

Звіт Gartner, Critical Capabilities for Sales Force Automation, 2021 (англійською мовою).
Gartner — міжнародна аналітична агенція, що спеціалізується в області аналізу інформаційних технологій і консалтингу. Компанія проводить дослідження, які допомагають приймати управлінські рішення IT-директорам, інвесторам та керівникам понад 10 000 різних підприємств по всьому світу.