Магічний квадрант Gartner 2020:
CREATIO ВИЗНАНО ЛІДЕРОМ
у рейтингу найкращих рішень для управління
лідами
Завантажити звіт

Опубліковано Gartner’s Magic Quadrant for CRM Lead Management* — щорічне дослідження світового ринку рішень для управління лідами (CRM Lead Management) та їх постачальників. У 2020 році з декількасот претендентів експерти провідного аналітичного агентства Gartner включили до звіту лише 15 систем.
CRM-систему Creatio другий рік поспіль включено до сектору лідерів рейтингу. Користувачі системи можуть управляти всім контуром CRM-процесів, від залучення клієнтів до повторних продажів, на єдиній low-code платформі. Це спрощує взаємодію департаментів продажів і маркетингу, а в результаті — прискорює досягнення бізнес-цілей організацій.
КЛЮЧОВІ ТЕЗИ ЗВІТУ
Популярність онлайн-купівель значно зросла. У зв'язку з цим компаніям необхідно формувати такий досвід взаємодії в онлайні, який дозволить їм робити персоніфіковані пропозиції, а клієнтам — здійснювати купівлі, що ґрунтуються на максимумі інформації.
Спостерігаються значні зміни у функціональності CRM-систем та рішень для автоматизації маркетингу — вендори все частіше доповнюють їх інструментами для управління лідами.
Дедалі поширенішими в системах для управління лідамі стають AI-технології, які дозволяють компаніям працювати з великими даними в режимі реального часу.
Один із трендів, який вже декілька років впливає на ринок, — можливість інтеграції рішень для управління лідамі з іншими системами класу CRM, щоб забезпечити безперервний процес збору і подальшої роботи з інформацією про клієнтів.
*Звіт Gartner’s Magic Quadrant for CRM LEAD MANAGEMENT, AUGUST 2020 (англійською мовою).
Gartner — міжнародне аналітичне агентство, що спеціалізується в області аналізу інформаційних технологій і консалтингу. Компанія проводить дослідження, які допомагають приймати управлінські рішення IТ-директорам, інвесторам і керівникам більше 10 000 різних підприємств по всьому світу.
Gartner не виражає підтримки ніяким постачальникам, продуктів або послуг, описаним в своїх дослідницьких публікаціях, і не радить користувачам обирати постачальників з найвищими рейтингами або іншими особливостями. Публікації Gartner висловлюють думку дослідницької організації Gartner і не повинні тлумачитися як констатація факту. Gartner не дає ніяких гарантій, явних або тих, що маються на увазі, щодо даного дослідження, у тому числі ніяких гарантій придатності для продажу або будь-яких інших цілей.