
З кожним роком все важче спрогнозувати поведінку клієнтів. Ринок удосконалює існуючі і створює нові методи взаємодії і комунікації зі споживачами. Програма лояльності залишається одним із найефективніших інструментів залучення і заохочення покупців, але які ще технології допоможуть ритейл-компаніям сформувати ідеальні взаємини з клієнтами у 2021?
Саме про це ми розказали в рамках серії онлайн-заходів, яку провели разом з нашим партнером, компанією Banza.
WEBINAR


ЗАПИС ВЕБІНАРУ
RETAIL #MUSTHAVE 2021: ФОКУС НА ЕКОСИСТЕМИ
- Підходи та інструменти для побудови ідеальних взаємин з клієнтами.
- Екосистема програмних рішень та її роль для розвитку ритейл-бізнесу.
- Взаємодія з клієнтом на різних стадіях — від зацікавленості і першої купівлі до адвоката бренду — за допомогою комунікації, заснованої на вподобаннях.
СТАНІСЛАВ ДУМАЛ
Business Developer, Banza


product webinar


ЗАПИС ВЕБІНАРУ
ПРОГРАМА ЛОЯЛЬНОСТІ: ВІД ТЕОРІЇ ДО ПРАКТИКИ
- Аналіз і сегментація даних для формування кращих пропозицій.
- Налаштування умов заохочень в цілому по мережі або у розрізі конкретної торгової точки.
- Оперативне управління балансом, картою та рівнями участі у режимі онлайн.
СТАНІСЛАВ ДУМАЛ
Business Developer, Banza
ІГОР РООСТ
Head of Business Automation
Consulting, Banza


product webinar


ЗАПИС ВЕБІНАРУ
ЕРА ЧАТ-БОТІВ: СЕКРЕТИ СТВОРЕННЯ І ЕФЕКТИВНОГО ВИКОРИСТАННЯ
- Переваги та можливості використання чат-ботів для роздрібного бізнесу.
- Практичний приклад використання конструктора чат-ботів на базі Creatio: разом пройшли процес для адміністратора і кінцевого користувача.
- Побудова та управління комунікаціями за допомогою чат-ботів з акцентом на персоналізацію.
ВАЛЕРІЙ ШАТАЛОВ
Chief Commercial Officer, Banza
ДАР’Я ТКАЧ
Product Leader, Banza


product webinar


ЗАПИС ВЕБІНАРУ
ALL-IN-ONE E-COM SOLUTION: ЗАБУДЬТЕ ПРО ІНТЕГРАЦІЇ
- Як об’єднати всі e-Commerce процеси — від управління продуктовим каталогом, оформлення та обробки замовлення до аналізу даних — на платформі Creatio.
- Як легко впроваджувати інновації в бізнес і вибудовувати ідеальну подорож клієнта.
- Як на практиці працює дане рішення на базі Creatio: разом пройшли процес для адміністратора та кінцевого клієнта на реальному прикладі бізнесу.
СТАНІСЛАВ ДУМАЛ
Business Developer, Banza
ДАР’Я ТКАЧ
Product Leader, Banza
ОЛЕКСАНДР МИКУЛИЧ
Solution Architect, Banza

